Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '15

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog yazarları İstanbul Taksim’de buluşuyor

Milliyet Blog yazarları İstanbul Taksim’de buluşuyor
 

2 Aralık cmts 14.00 te İst-Taksimde buluşmaya davet

Merhabalar, 

Yazmaya başlamamın 15 inci MB deki 9 uncu yılımda beni okuyanları, yorumlayanları ve bilenleri; soru, eleştiri ve önerilerini, yüz yüze konuşarak etkileşime, bana katkıda bulunmaya ve diğer katılımcılarla tanışmaya sohbete davet ediyorum. O gün gönül bağım olanlarla buluşmak benim için taltiftir. Buluşma tarihine yakın tekraren hatırlatacağım. Katılacaklara şimdiden teşekkür ediyorum

Tarih: 12.12.2015 Cmts   -   Saat : 14:00 

Mekân: İST -Taksim meydanı AKM yanı Gezi Pastanesi apt kat:1 İktisatlılar evi 

Mönü: Çay kahve servisi vardır. Yemek servisi vardır ama mecburiyeti yoktur.  

GSM: 0 539 914 85 80 - Kadri KANPAK

 

Yazarımız isim belirtmemiş ama ben kendisinin de izni ile kimlerin gelmesini özellikle arzu ettiğimizi de içeren ilave bir çağrı yapmak istiyorum. İstemediğim tek şey sanki gelmek mecburiyetindeymişiz gibi bir durum oluşması. Fakat genelde çağrının duyulmadığı şeklinde bir şikâyet de var. Milliyet Blog toplantılarına katılma pek istekli olmuyor. Bu yüzden toplantıya çok kişinin katılması için Kadri Bey benim şöhretimden yararlanmak istediğini söyledi. “Özellikle kadın yazarlarımız seni pek severler, bir de sen çağrı yap hepsi gelir” dedi. “Gördük daha önceki toplantıda” dedimse de “O zaman çağrıyı ben yapmıştım” dedi. “yapamam, ikinci defa rezil olamam” dedimse de çok yalvardı. Laf aramızda tehdit de etti. Yani şimdi ocağınıza düştüm sayın blogdaşlarım! Hiç değilse hani oradan geçerken falan uğrayın!

Kimi çağırayım? Tanıdıklarım İstanbul’da oturmuyor ki. New Yorker Amerikalarda. Obama’nın uçağına bin gel desem… Dostum Culduz Almanya’da. Benim için gelir de Kadri Bey olmasa… MB’nin prof’u Mustafa Atilla Bey Ankara’da, hiç sevmez böyle toplantıları. Görmek istediklerimizle ilgili ben yine de bir liste oluşturmak istedim bazılarını çağırırsak hepsini çağırmış oluruz dedi Kanpak. Ahmet Balcı’yı örnek verdi; “Onu safımıza katarsak Obama bile gelir”

Kerim Korkut’u özellikle bekliyoruz. Kendi toplantısına bile gelmez bu adam. Sonra da kimse benim toplantıma gelmedi diye ağ- lar! Sitenin ablası Nahide Hanım gelmesin ta Ankaralardan bu soğukta karda kışta yazık. Erdal Ceyhan abimizi özellikle istiyoruz. Burakgazi de ta Mersinler’den gelemez ama toplantıyla ilgili bir güzelleme yazar bir de beni seven gitsin derse İktisatlılar evinde oturmaya sandalye bulamayız. Nedense MB yazarları bu adamı çok seviyorlar.

Genç yazarlarımızın özellikle gelmesini arzuluyoruz. Hep eskiler yaşlılar konuşuyor artık gençler konuşacak da genç yazarlarımız kim bilmiyorum ki. Yoksa nüfus müdürlüğüne mi uğrasam. Emine Gezkin mesela. Nermin Ayduran. Merve Ballı. Selda Çakmak Özbaşoğlu. Nermin Ayaduran. Çiğdem Timur. Aykar Sönmez. Yasemin Çiçeği.

“Beni çağırmadığın için gelmeyeceğim Korkut” deme, isim isim çağırmıyoruz aslında. Nüfus kâğıdında kadın yazan ve İstanbul’da oturan kadın yazarlarımız bir kere kafadan davetli. Davetsiz misafir de kabul edilir. MB’un üstat şairi Abbas Oğuz, felsefeci şair Muharrem Soyek, Nizamettin Biber, gelebilirse Erik Van Buyute, Sabiha Rana, Cdenizkent, Ayhan Özcimbit, Necdet Gürçitfçi üstadımız. Ayrıntıda Gezinmek. Ersin Kabaoğlu ile pek merak ettiğimiz çok özel MB yazarı Ali Gülcü beyefendi. Emine Supçin çok isteriz ama uzak gelemez. Yurdagül hanım ve Tülay şehir dışında selam yollasınlar. çokça merak ettiğimiz Yıldız Nihat. Filiz Alev üstadımıza selamlar olsun. Birgül Yılmaz mutlaka davetli. Hüseyin Seyfi olmazsa olmaz. Yılmaz Çetingöz zaten bizden. Murat Hacığlu sever beni ama gelir mi bilmem. Baver Ergun başmisafirimiz. Kuyucak gelecek, söyledi. Ata Kemal Şahin Bey özel davetli. Ezgi Umut, Yeşim Buyurgan çok önemli, herkes görmek istiyor. Ruksan İldan, Konuşan kalem gelirler mi acaba.

Ve Mehmet Sağlam, Necati Tüfekçi, Hasan Basri Özgen. Müyesser hanım, Serhatt, Vildan Sevil’e selamlar olsun. Ben aslında sizi çağırdım ama çağırmadıklarımı da çağırdım. Bu iş böyle olmayacak. Gelene niye geldin demeyeceğiz ama gelmeyene niye gelmedin diyeceğiz. Şennur gelir mi acaba? Herkesi tanıyorum görüyorsunuz hiç kimseyi tanımıyorum. Buradaki isimleri de yazılara bakarak seçtim. Yani herkes davetli. Yine de adı geçenler artık mecbur gelirler. Yazıya geleceğim diye yorum yapıp gelemeyebilirsiniz. Ben de bazen öyle yapıyorum. Bilerek tanıdıklarımın çok değer verdiğim yazarların yarısının adını yazmadım. Bakalım böyle beni hatırlayacaklar mı? Kızımın düğününe davet ettiğim 5 arkadaşım gelmedi. Onların yerine davet etmediğim 5 arkadaşım geldi. Amma utandım. Demek ki dostlarımı yanlış biliyor muşum. Yine öyle olacak galiba. Siz Korkut’a bakmayın. Gelmeniz ya da gelmemeniz onun davetiyle ilgili olmasın. Gelin utandırın ya da gelmeyin kandırın!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..