Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '07

 
Kategori
Blog
 

Milliyet blog yazarlarının sanaldan gerçeğe buluşması

Milliyet blog yazarlarının sanaldan gerçeğe buluşması
 

Beklenen gün gelmişti. 13 ocak 2007 saat 16.00 da Milliyet'e blogcu dostlarımızla buluştuk. Biraz merak vardı. Acaba nasıl bir organizasyon olacak? Nasıl bir buluşma, ne yapacağız, neler söylenecek, kimler gelecek, diyerek gittik. Ana kapıdan ilk girdiğimizde, masaların üstünde ve bloktan isimlerine aşina olduğumuz arkadaşların yaka kartlarını görünce buluşmanın güzel geçeceği hissine kapıldım. Hemen yan masada günün anlamına uygun blog kalem ve defterlerinin katılımcı arkadaşlara hediye edilmesi çok şıktı.

Gerçekten de iyi ki Milliyet Blog var. Ben kendi çapımca birşeyler yazıyorum. Bu benim için manevi bir haz. Sosyal bir olay gibi görüyorum.Bazen sevinci, bazen üzüntüyü, bazen zerzenişi, bazen aşkı, bazen sevgiyi, kısacası insanın tüm duygularının bir aynası oluyor.

Alt kattaki salon girildiğinde ise sağda sahne sizi karşılıyor. Tabi ondan önce blog editörleri size hoş geldiniz mesajını güler yüzleriyle verdikten sonra...İleride barda oturan ve yaka kartlarından tanımaya çalıştığımız resimlerine benzeyen, veya biraz daha değişik olan arkadaşlarla tokalaşma, tanışma, sohbet faslı başladı. Yazılarını okuduğum veya daha okumaya fırsat bulamadığım tüm blog yazarlarının halini hatrını sormak, yazılar veya başka bir konu hakkında konuşmak gerçekten güzel ve değişik bir duygu. Birde bir biriyle fikir veya düşünce ayrılığı olan arkadaşların birbirleriyle karşılaştıktan sonra işin renginin değiştiği daha birbirileriyle uyumlu sohbetler yaptıklarına şahit oldum. Ama aranıpta gelmeyen bazı blogcu arkadaşlarımız bu fırsatı kaçırmış oldu.

Milliyet İcra Kurulu Başkanı sayın Hanzade Doğan’ın konuşması ve “tüm blog yazarlarımız yazmaya devam “ açıklaması gerçekten güzel anlardı. Biz zaten ne için varız Blogda yazamak için değilmi. Daha sonra sahneye gurup Direnen Mızıkacılar çıktı. Güzel yorumları ile bizlere keyifli bir zaman geçirdiler. Tabiki arkadaşımız Melda'nın performansı çok iyiydi, tebrik etmek gerekir.

Toplantıya katılan arkadaşlaarımızla sayın Fatih Türkmenoğlu'nun herkezle tektek ilgilenmesi , daha sonra sayın Güneri Civaoğlu ve Sedat Ergin beylerin katılımları toplantıyı renklendirdi.

En son bölümde ise Milliyet Dijital İş Geliştirme Direktörü Çiğdem Toraman'ın konuşması ve sorular cevaplarla bizleri aydınlatmaya, bilgilendirmeye çalıştı. Çiğdem hanıma söylediğim gibi birdaha ki toplantının arasını uzatmayalım dileğinde bulundum.

Neticede Milliyetin bu toplantı ile Blog ve yazarlarına verdiği önem beni mutlu etti.

Ya sizleri???

 
Toplam blog
: 319
: 6405
Kayıt tarihi
: 14.06.06
 
 

25.08.1963 İstanbul doğumluyum. A.Ö.F İşletme mezunuyum. 8 sene profesyonel kalecilik yaptım. (Ey..