Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '16

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blog yazılarım üzerine bir değerlendirme

Milliyet Blog yazılarım üzerine bir değerlendirme
 

Milliyet Blog’ta Haziran 2009 ‘da başladım. Daha önce de bir sözüm de şöyle demiştim: Ben Milliyet Blog’u bir Akademi olarak görüyorum. Ben kendi adıma söylerim Milliyet Blog’ta çok saygın, kaliteli ve güzel yazı yazan, ilgi çekici, insanı heyecanlandıran okumaya değer veren öykü, fıkra, deneme, değişik makaleler, tarih, spor, anılar, güncel oylalar gibi birçok değişik konularda yazı yazan arkadaşları da görüyor ve onların yazılarından da çok şeyler öğreniyorum. 

Ha şunu da söylemeden geçemiyorum. Herhangi bir şeyin iddiasında asla değilim. Şu kadar fazla yazı yazdım, şu kadar fazla yorum aldım asla böyle birşey de düşünmüyorum. Ben sadece bir değerlendirme yaptım. Sadece boş zamanlarımı değerendirmek üzere bir şeyler yazıyorum. Söz uçar, yazı kalır bağlamında bir yerde yazmak yaşamaktır diye düşünüyorum..

Bu açıdan hepsine tüm Milliyet Blogdaşlarımıza ayrı teşekkürlerimi sunuyorum. Öncelikle bana yorum, mesaj ve yazılarımı önerenlere bir kucak dolusu teşekkür etmeliyim. Ve hemen aklıma gelenlerin adlarını yazıyorum: ( Yazamadıklmarım, unuttuklarım varsa beni hoş görmelerini dilerim )

Ünal Şöhret  Dirlik, Recai Şahin, Abbas Oğuz, Erhan Tığlı, Şennur Köseli, Nahide Çelebi, Erol  Işık, Erdal Ceyhan, Şahin  Özşahin,Filiz Alev, Birdal can Tüfekçi, Mehmet Burakgazi, Halil Güven Sökeli, Ali Açıkgöz, Cemile Torun, Ayşe  Şen, Muzaffer Cellek, Erikvan Buyten, İsmail Hakkı Cengiz, Nermin Ayduran, Tc.İclim, Newyorker, Nevzat Dağlı, Erik Van Buyten,  Birsen  Yn, Ohannes, Ayşegül Hayvar, Ahmet  Balcı, Ali Rıza Üsküdarlı, Muhsin Durucan, Turan Turan, Erhan Tığlı, Kadri Kanpak, Aytekin Kebecioğlu,  Selda Çakmakoğlu,   Kerimce / Kerim Baydak, Çiğdem  Timur,  Merve Ballı, Birgül Yılmaz,  Birgül  Ekim, Hüseyin Başdoğan, Tülay Eker, Ahmet Balcı, Güz Özlemi, Nabide Kılınç,  Elçin Oltulu, Buşra Nevin,  Oğuz Tümbaş, Ezgi Umut, Yurdagül Alkan,Nizam  Biber,  Papatya Tarlası, Nedim Üstün, Nil Alaz, Emine Gezgin,  Papatya  650, Akın Yazıcı, Gülsen Tunçkal, Hanife Mert,  Sündüs Akkaya, Munure Süleyman, Buşra Nevin, Gökova, Muharrem Soyek, Sahafça, Mukaddesçe Konuşan Satırlar, Kerim  Korkut,  Kadri Kanpak, Mesut Karip  gibi Milliyet Blogdaşlarıma  bir  kez daha  TEŞEKKÜRLERİMİ   sunuyor ve cümlesine   sağlıklı günler  diliyorum. 

Milliyet Blog yazarları zahmet edip bana yorum, mesaj gibi övgüye değer yorumlarıyla katkıda bulunmuşlardır.

Şimdi bugüne kadar neler yazdım?

Yazdıklarımla ilgili biraz bilgi vermek istiyorum:

Toplam Blog: 1703

Toplam yorum: 2735

Toplam mesaj:    193

Ortalama okuma: 608

Kayıt tarihi: 27,6. 2009

Yazdığım Kategoriler:

Şiir (545),Edebiyat ( 245 ),

Kültür-Sanat (179 ),Kitap (126),Anılar ( 118 ),

Güncel ( 65 ),Kültürler ( 54 ),

Deneme ( 53 ),Etkinlikler- Festivaller (34 ),

Tarih ( 28 ),Ben Bildiriyorum ( 22 ),Babalar Günü ( 20 ),

Gezi-Tatil ( 18 ),Özel Günler ( 16  ).İnançlar (14 ),

Söyleşi (13 ), Gündelik yaşam ( 12 ),Medya( 10 ),

Bayramlar ( 10 ), Gelenekler ( 10 ),Siyaset ( 9 ),

Eğitim( 9 ),Dostluk ( 7 ),Öykü ( 7 ),Haber  ( 6 ),  

Dünya ( 2 ),Trafik ( 2),Öğretmenler Günü ( 6 ),

Bayramlar (6), Doğal Hayat ve Çevre ( 5 ),

Anneler Günü ( 3 ), Resim ( 3 ), Dünya ( 2 ),

Yılbaşı ( 2 ), Futbol ( 2 )  gibi kategorilerde  yazılarım vardır.

Saygı değer Milliyet Blogdaşlarıma zahmet edip,  bana zaman ayırıp  yorumlarıyla katkıda bulunanlara, sıcak ilgilerinden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum. Ayrıca bizlere yazma fırsatını veren sanat ve kültürsever Milljiyet Blog mensuplarına, bu vadide tüm emeği geçenlere, özveriyle çalışanlarına teşekkürlerimi sunuyor, sağolsunlar, var olsunlar diyorum...

Selam ve saygılarımla...

Abdülkadir  GÜLER 

05 Nisan 2016- SÖKE

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..