Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Blogdaki kalfalık kriterleri!

Bakkalımız, rahmetli Cevat Amca, hemşerilerimden birine soruyor!

“Yahu sen nasıl kalfa oldun?”

“ Çendim çendumi kalfa ettum emice!”

İnşaatlarda kalfalık yapan bir arkadaşım vardı, ona da ben sormuştum!

“İbrahim, kalfa nasıl olunur?”

“ Telöre çakabilen usta kalfadır!”

Şaşırmıştım.

Şimdi gelelim blog kategorisindeki duruma!

Soruyorum!

“ Milliyet Blogda kalfalık kriterleri nelerdir? Nasıl olunur?”

Vallahi gırgırına sormuyorum!

Merak ettiğim; kaç kişi hemşerim gibi cevap verecek!

Var böyle tipler!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..