Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '13

 
Kategori
Blog
 

Milliyet blogların rehabilite gücü

Milliyet blogların rehabilite gücü
 

Milliyet bloglar, yazanların ve okuyanların sitesidir.


Milliyet blogların değerli okur ve yazanları;

Bazen, durup dururken öyle bir şey olur ki, yeni bir blog yazmaktan kendinizi alamazsınız.

- Hayır, daha dün yazdın, nedir bu hergün bir blog, senin tarzın değil!  dese de iç sesiniz, kendinizi engelleyemezsiniz.

Şu an benim içinde bulunduğum durum gibi.

Az evvel bir yorum aldım, o yorumu kopyalıyorum:

""Merhaba Yurdakul Hanım, bloğunuzu özenle takip ediyorm ve sizin yazılarınızı okumak beni gerçekten ayakta tutuyor. Ben henüz 17 yaşındayım ve yaklaşık bir yıldır depresyon tedavisi görüyorum ama inanın ki Yaşama Sevinci adlı yazınızı okumak ilaçlardan dahi iyi geliyor defalarca okuyorum, ve kendime akvaryum aldım balıklarımı beslemek ve onları izlemek gerçekten güzel... Her Şey için teşekkürler.""  

Yorumu gönderen T. K. MB dışından bir okur. Hangi şehirdendir, kimdir bilmiyorum.

  

Bildiğimiz,  Milliyet blogların dışarıdan da okurlarının olduğu, 

Ve bir blogun  hatta diğer başka  blogların,  gereksinim duyanları rehabilitede yardımcı olabildiği.

Milliyet blogların sosyal konumunun tartışmasız olduğunu bir kez daha gözlemlemekteyiz. 

  

Çocuk sevgisi ve hayvanlara yaklaşımlar ile  çevre dostluğundan mutlu olabilen,

Sağlığımıza ve elimizdeki mevcutlarımızla yetinip  şükredebilen bendeniz;

Bugün farklı bir sevinç ile, 17 yaşındaki bu genç arkadaşa, evladımıza öncelikle şifalar diliyorum. Henüz çok genç olması sebebiyle  "gelecek, en güzel şekliyle gençlerindir" diyorum. 

Yaşam her halûkârda güzel, hatta acısı tatlısı olsa bile, yeter ki yaşama sevincimizi kaybetmiyelim.

Sevgi dolu selamlarımla...

Yurdagül Alkan.

Yukarıda adı geçen blogumun linki: http://blog.milliyet.com.tr/yasama-sevinci/Blog/?BlogNo=235238

 
Toplam blog
: 344
: 1671
Kayıt tarihi
: 09.04.09
 
 

Özel bir finans kuruluşundan emekliyim. Hayatın her aşamasını acısıyla tatlısıyla yaşamış biri ol..