Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ocak '17

 
Kategori
Anılar
 

Milliyet Çocuk Dergisi'nin piyangosu kime vurdu?

Milliyet Çocuk Dergisi'nin piyangosu kime vurdu?
 

MİLLİYET ÇOCUK


İlkokul birinci sınıftayım. Abim 4.sınıfta ve Milliyet Çocuk Dergisine üye. Her ay evimize gelen dergiyi büyük bir heyecanla okuyor ben daha okuma yazma bilmediğim için resimlerine bakıyorum. Her ay abimin kupon kestiğini görüyorum. Bu kuponların ne için oldugunu sordugumda ise aldığım cevap "7 kutu hediye çekilişine katılacağım" oluyor.
Yedek kuponları da benim şansıma gönderdiğini daha sonra öğreniyorum. Gülden Karaböcek uğurlu elleri ile çekilişi yapmış biz Ünye'de herşeyden habersiz günlük hayatımıza devam ederken.

Bir gün babam Gazoz Fabrikasından çıkıp yokuşu koşarak, elinde mektup heyecanla eve geliyor ve "Hediyeler Fatma'ya çıkmış" demez mi? Ben ne olduğunu tam kavrayamazken Ünye'ye evimize İstanbul'dan derginin bir muhabir geliyor. Hediyeler ise muhabirden 1 hafta önce evimize ulaşıyor.

Çok utangaç ve sessiz bir kız çocuğu olduğum için mubabirin sorduğu sorulara nasıl cevap vermiştim, abim hediyeler kendisine değil de bana çıktığı için sinirlenmiş miydi? hatırlayamıyorum. Ama net hatırladığım birşey var ki o da kocaman deniz botu ve bisikleti evimizin salonunun ortasına kurduğumuz. Bu yetmemiş gibi benim de içine girip tüm hediyelerle fotoğraflarımın çekilmesiydi. Ünye'nin en şanslı kızı ilan edilme şerefine de ermiştim bu sayede!

O gün bugündür de şans peşimi bırakmaz çok şükür. 

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..