Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '11

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Cumartesi'yi ve Blog Sayfasını Özlüyorum

Milliyet Cumartesi'yi ve Blog Sayfasını Özlüyorum
 

Milliyet Blog'da 5. yılımı da geride bıraktım. Milliyet Gazetesi gibi, bugün Türk basınının önde gelen ve saygın kuruluşlarından bir tanesinin ağ günce sitesinin üyesi olup, o sitede çeşitli konular hakkında duygu, görüş ve düşüncelerimi milyonlarca site takipçisi ve internet okuruyla paylaşmak; ilk zamanlar içimde büyük heyecanlar uyandırmıştı.

Ama daha sonra ne olduysa, Milliyet Blog'da yayınlanan yazıların düzeyi giderek bozulmaya ve bu yüzden bloglar, artık gazete sayfalarında yer almamaya başladılar. Böylelikle Milliyet Blog üyelerinin, kendilerini Milliyet'le özdeş ve iç içe hissettikleri bir köşe, gazetenin yayın ilkeleri gereğince Milliyet okurlarına süresiz veda etti. Ben, Milliyet Gazetesi editörleri ve yönetiminin bu kararında, pekâlâ üye sayısı her gün biraz daha artan Milliyet Blog'un yazı ve içerik kalitesinin eskisine oranla az olmasının etken oluşturabileceğini düşünüyorum.

Bir zamanlar üyelerin kendi gözlemlerini, duygu, görüş ve düşüncelerini düzeyli bir blog ortamında diğer yazarlar ve okuyucularla paylaştıkları Milliyet Blog; bugün (kimseler kızmasın ama) insanların sanal ortamda görünme heveslerini tatmin ettikleri, bunun için her yolu mubah gördükleri bir platform halini aldı. Milliyet'in, kendisiyle eşdeğer bir yayın kalitesine sahip olması gereken blog sitesi; kimi zaman düzeysiz tartışmaların, küsüp, gitmelerin, yeniden geri dönüşlerin yaşandığı, üyelerin neredeyse kavga edecek düzeye geldikleri, birbirlerine meydan okudukları bir er meydanı haline geldi. Belki yeni üyeler bilemeyebilir, ama 5 yıl öncesinin Milliyet Blog'u, bugünkünden çok daha güzeldi. Ve o Milliyet Blog'u, ben çok özlüyorum.

Yazılarımız yayınlanırdı hafta sonlarında. Toyota ve Gusta, peşi sıra Milliyet Blog sayfasının sponsor firmaları olmuşlardı. Ardından Cafe eki, kendi sayfalarında yer açmıştı bloglara. Kendi yazısı olsun veya olmasın, seçilen blogları bir kez de gazete sayfalarından okumak ayrı bir zevk verirdi Milliyet Blog üyelerine.

Bu yazı ne derece dikkate alınır ve önem teşkil eder, bilemem ama artık Milliyet Blog'u da içine katacak, onu benimseyecek bir gazete formatı belirlemeli Milliyet yönetimi. Milliyet sayfalarında ağız tadıyla bir blog köşesi okumayalı hayli vakit oldu. Açıkçası çok özledim.

 
Toplam blog
: 266
: 1321
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

1982 yılında İstanbul'da doğdum. Açık Öğretim Fakültesi İşletme Lisans eğitimimi 2005 yılında tam..