Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '08

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Duvar

Milliyet Duvar
 

Bir haber okudum bugün gazetede: “Av tüfeğiyle oynayan çocuk kardeşini öldürdü” yazıyordu. Çocuk 8 yaşındaymış, kardeşi de 5 yaşında. Yazık değil mi iki çocuğa da... Patlayıcı silahlar her evin her köşesinde... Yazık değil mi bu ülkenin masum insanlarına... Bir gün önce de haberlerde Afyon’un bir köyünde düğünde havaya ateş açıp damadı öldürmüşlerdi. Milliyet Duvar açıktı bilgisayarımda ve yazdım:

http://yazduvara.milliyet.com.tr/Flash.aspx?id=1764

Bireysel silahlanmaya hayır...

Milliyet Duvar, Milliyet’in ana sayfasında YAZDUVARA.COM başlığıyla geçen hafta duyuruldu. İlk baktığımda içinde birşey yoktu, ancak bugün baktığımda her konuda birşeyler yazılmıştı, iyi, güzel, kötü, yanlış, doğru, herkes kendince birşeyler yazmıştı. Duvar yazıları onaydan geçtiği için başka duvarlardaki gibi yüzümüzün kızarması sözkonusu değil.

Akşam bu yazıyı yazarken bir de Milliyet Blog’dan mesaj bıraktım duvara ancak duvarın hangi metresine yazdığımı unuttum. “Milliyet Blog Milliyet Duvara yazıyor” yazısını görürseniz duvarda bilin ki, bu yazı için ben yazdım.

Milliyet Duvar sevinçlerimizi, tepkilerimizi, duygularımızı kısaca ifade etmek için yeni bir ortam... Milliyet Blog’da yaptığımızın kısaca ifade edilme ortamı...

(1) Av tüfeğiyle oynayan çocuk kardeşini öldürdü (Milliyet, 21-4-2008): http://www.milliyet.com.tr/default.aspx?aType=SonDakika&Kategori=turkiye&ArticleID=519411&Date=21.04.2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..