Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '09

 
Kategori
Blog
 

Milliyet Ege'nin Ege'li Bloglarına Ne Oldu?

Milliyet Ege'nin Ege'li Bloglarına Ne Oldu?
 


Malumunuz, uzunca bir süredir; “<ı>Milliyet.com.tr” web sitesinin alt sayfalarından olan “<ı>Milliyet Ege” sayfasında, İzmir ve Ege konusunda Milliyet Blog yazarları tarafından kaleme alınmış blog yazıları, dönüşümlü olarak yayınlanmaktaydı. Her gün iki adet İzmir-Ege blogu, Milliyet okurlarının bilgi ve görüşüne sunulmaktaydı.


Bir dönem, “<ı>Ege Blogları” başlığı altında yoğun olarak <ı>“Ankara” yazıları yayınlanmaya başlayınca, naçizane Bendeniz, bir yazıyla(1) bu konuya dikkatleri çekmiştim. Ve, Milliyet.com.tr sitesi yetkililerince bu hatalı durum düzeltilmişti. O zaman da teşekkür etmiştim(2) ama bir kere daha bu duyarlılıklarından dolayı kendilerine şükranlarımı sunuyorum.


Bu hafta sonu, Milliyet Ege sayfasındaki Milliyet Blog Yazılarının o her zamanki yerlerinde olmadığını gördüm. Biraz canım sıkıldı ama teknik bir durumdur diye düşünerek geçtim konuyu. Ancak bugün de görmekteyiz ki Milliyet Ege sayfasının İzmir ve Egeli blog yazıları, maalesef sayfadan kaldırılmış.


Şimdi, çok değerli site yetkililerine buradan sormak istiyorum:


Milliyet Blog yazarları tarafından kaleme alınan ve bugüne dek Milliyet Ege sayfasında okurlarla buluşan “<ı>Egeli Blog Yazar ve Yazıları”nın köşesi neden sayfadan kaldırılmıştır?


Mutlaka bu uygulamanın, mantıklı bir açıklaması olmalıdır ki bu izahatı da sanıyorum bilmek; çok uzun süredir bu sayfalara emek koymuş ve bu işi tamamen gönüllülük esasına dayanan bir amatör ruhla yapmış olan Bizlerin hakkı olsa gerek diye düşünmekteyim.


Çok değerli “<ı>Milliyet.com.tr” ve “<ı>Milliyet Blog” sitesi yöneticilerinin yapacak oldukları açıklamayı merak ve ilgiyle bekliyorum.



(1) Milliyet Ege Sayfasının Ankaralı Blogları

(2) Milliyet Web Sitesi Yönetimine Açık Teşekkür



Not: Herhangi bir yerden ya da kişiden, konuyla ilgili bir açıklama gelmedi ama bu sabah itibarıyla "Ege Blogları"nın, yeniden eski yerinde, okurun bilgisine sunulduğunu görmek beni mutlu etti. (A.S. - 21/07/09)

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..