Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '13

 
Kategori
Blog
 

Milliyet iPhone uygulamasında neden yokuz?

Milliyet iPhone uygulamasında neden yokuz?
 

Birkaç sene önce cep telefonumu iPhone marka bir cihazla yenilediğimde yeni telefonuma yüklediğim ilk iPhone uygulamalarından biri "Milliyet Gazetesi" aplikasyonu olmuştu. Hala da vardır, kullanırım. Ancak bir durum var ki beni üzmekte...

Milliyet Blog'a iPhone üzerindeki Milliyet uygulamasından giriş yok. Öyle bir ikon yok yani. Blog yazılarını tabi ki google üzerinden aratıp okuyabiliyorsunuz ancak ne uygulama üzerinden blog ana sayfaya ulaşabiliyorsunuz, ne de şifrenizi girerek yönetim panelinize erişebiliyorsunuz.

Acaba ben mi beceremedim diye defalarca denedim ama başaramadım. Bence önemli bir teknik detay. Hem bizler gibi blog yazarları için, hem de okurlar için.

Umarım sesimizi duyar ve bu eksiği ilk uygulama güncellemesinde giderirler. Bekliyoruz efendim. Aynen Facebookta bir durum güncellemesi girer ya da rahatlık ve kolaylıkla twit atar gibi blog da girebilmeliyiz bence akıllı telefonlar üzerinden değil mi? 

 

 

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..