Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

Milliyet satıldı ama sorun olmaz!

Milliyet Blog değişirse bile beni keseceklerini zannetmiyorum!

Doksan dokuz kategorinin doksan sekizinde uzmanım biliyorsunuz!

Onlar da biliyorlar!

Bir tek blog kategorisiyle yıldızım uyuşmadı!

Ne zaman bu kategoriye yazı yazsam mizaha alıyorlar!

Mektup yazıyoruz mizaha alıyorlar!

Komik mektup olur mu ya!

Böyle olunca da ciddiye alınmıyoruz!

Fakat inceden bir düşündüğümde değerli editörlerimize hak vermeden de edemiyorum!

Mizah yazılarına ihtiyaç var arkadaşlar!

Fıkra yazalım; buzda düştüğümüzü yazalım, Millet gülsün arkadaşlar! Bu Millet başka türlü gülemeyecek yoksa!

Korkun yok mu derseniz biraz var!

Milliyet’in Demirören ortaklığına satılması beni biraz işkillendirdi!

Ben şimdi nasıl Beşiktaş’ı gırgıra alacağım?

Editörlere fırça gelecek!

“Kim o ya! Aziz Yıldırım’a yazı mı yazdırıyorsunuz bloglarda? Hemen kaydını silin!”

Beşiktaş’ın Ziraat Türkiye kupasını alacağını tahmin ediyorum! Seneye de inşallah Cimbom Bankasya kupasını alır!

Fenerbahçe’nin bir bankası yok ya, ne kadar gülüyorum bir bilseniz!

Beter olsunlar!

Not: Yarın kesin mizahta bu yazım!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..