Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '08

 
Kategori
Güncel
 

Milliyetçiliği sevemedim, Ahmedinecadı ise hiç!

Milliyetçiliği sevemedim, Ahmedinecadı ise hiç!
 

Milliyetçiliği sevemedim!

Hümanistliği sevdim! Bana yapılmasını istemediğim hiçbir şeyi başkasına yapmamayı tercih ettim, terazi burcuyum eninde sonunda, adalet duygum muhteşemdir!

Kolay kolay kendini yargılamayan bir toplumda yetişip de önce kendini yargılayan kaç kişiyizdir aslında?

Empati, sempatilerle de aram gayet iyidir, yaş kemale erince, çokça da gözlemleyince, kendisiyle de barışık olmayı becerebilmişse, övünmek anlamı da taşısa, ne rahat söyleniyormuş bazı şeyler!

Özelim özel!

Güzelim güzel!...

……

Milliyetçiliği, din istismarını sevemedim!

Irk ayrımını da…

İnsanları sevdim ama!

Samimiyeti hep sevdim, samimi olmayanları eleştirmek yerine üzüldüm onlar adına, kolay mıdır maskeler ile dolaşmak, duruma göre değiştirmek, yalancı ve samimiyetsiz durumuna düşmemek için cebelleşmek, nerede ne söyledim, şimdi ne dersem ne olacak, offf zor işler be şekerim! Yazık günah, ne ediyorlarsa kendilerine zarar!

Çok severim içki içmeyi, geçenlerde konuşuyoruz kankalarımdan biri Hakan’la, dedi ki maskelerle dolaşan bir çok kişi korkar içki içmekten!

Endişelenir içki rahatlığında maskesini taşıyamamaktan, korkar, eğreti duran maskesini düşürmekten yerlere!

Bu yüzden yakışıyor sana kız içki dedi!

Her halinle sen kalabilen ender insanlardansın!

Eeee… Vallaha doğru!

….

Ahmedinecad’ın Anıtkabir’i ziyaret etmemesinin gerekçesini empati yoluyla anladım, mantık olarak laf ola beri gele güncel hükümetin tavırlarından yola çıkarak, salak değiliz eninde sonunda!

Yollar kapatıldı! Pek sayın, pek sevgili(!) İran Cumhurbaşkanı, ayyy yazması bile komik, ne cumhurbaşkanı ayol, din diktatörü bit kadar adam teveccüh buyurdu da geldi Türkiye’mize!

Lütfen, ben bile inanamıyorum bana, kimsenin boyu posuyla uğraşmaya haddim yok, kendim zaten hepi topu 1.58 lik bir kadınım, ama bir isyan var ki içimde, bastır bastırabilirsen!

Ayol, hepi topu senin boyun kadar adam, yakışır mı sana görsel atışlarda bulunman?

Adam bit kadar ama, dokunduğu yeri yakıyor şekerim!

Garezim bundan dolayıdır, az biraz belden aşağı vurmuş olabilirim ama, adaletliyimdir en azından, aynı yumruğu kendime de vurdum!

…..

Milliyetçi değilim dedim ya, Atatürk’e sevgim ve saygımı şahsi boyutlarda tutmaya çalışırım hep, ama ruh ikizi miyimdir, nedir, inceledikçe saygım, inceledikçe sevgim artıyor!

Hani, fark etsem ya bir marazasını, inanın onu da yazarım!

Hoş, artı ve eksiler tablosunu onun için de oluşturarak, ehh biz terazi burçlarının az biraz özelliğidir de bu!

Şimdi bu şahıs, Anıtkabir’i ziyaret etse, zorunlu olarak, mutlu mu olurduk ki biz?

Riya olduğunu bile bile…

Saygı! Ha, odur işte tüm mesele! Gittiğin ülkeye!...

Biz gitsek mesela oraya, şart koştukları örtünmeyi reddetsek bir kadın olarak mesela, empati yaparlar mıydı? İzin verirler miydi mesela?

Milliyetçi değiliz, empati ve sempati de bir yere kadar, ülkelerine gittiğimde şartlarına uymak zorundaysam, ülkeme geldiklerinde de uymak zorundalar!

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak “ülkem” dediğim yer, yönetim açısından benimsenmiyorsa, işte en büyük problem!

Doğal gaz hattıymış, nükleer enerjiymiş…

Salak mıyız ay ayol?

….

Her birimiz olmasa da, salağız herhalde, bugünleri yaşadığımıza göre!...

….

Gülgün Karaoğlu
Ağustos,15/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..