Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '08

 
Kategori
Blog
 

Milliyette,MB yazarları haberi!

Milliyette,MB yazarları haberi!
 

İnönü buluşmasına katılan şanslı MB yazarı arkadaşlarım arasında olmam nedeniyle yaşadığım heyecan,buluşma sonrasında da bir hafta süresince devam etti! Nedenmi?

MB yazarları ile yapılan röportajların ve fotoğrafların yer alacağı, Milliyet gazetesin de yayına çıkacağımız o anlamlı günü bekledim çünkü!

Sabahın erken saatlerinden itibaren yoklamaya başladım gazetem gelmişmi diye.

Pazar günü olduğunu hesaba katmamış olmalıyım,boş yere söylendim apartman görevlisine.

O sabah onlarca gazete almayı bile düşündüm,uzun yıllar arşivimde saklamak hayaliyle.

Nihayet gazete elime geçmişti,hafta sonu eklerinden başladım haberi taramaya,fotoğrafımı aradım,ismimi aradım!

Bu habere ulaşamamış arkadaşlarım için aynen yayınlıyorum!

__Blogcular buluştu

Yaklaşık 2 yıldır Milliyet’in internet sitesi www.milliyet.com.tr’de faaliyette olan Milliyet Blog’un yazarları arasında gelişen dostluk, Türkiye’nin farklı yerlerinde düzenledikleri aktivitelerle gerçek yaşama taşınıyor.

Daha önce Ankara Eymir Gölü, Yalova Termal, İzmir, Büyükada ve Şile’de toplanan blogcuların son buluşma adresi Kurtuluş Savaşı’ndaki iki önemli muharebeye sahne olan Eskişehir’in İnönü ilçesi oldu.
Yamaç paraşütü yaptılar
Blog yazarlarından THK Çankaya Şube Başkanı Talip Bölükbaşı’nın girişimleriyle İnönü THK kampında 21-22 Haziran tarihleri arasında düzenlenen organizasyonda 25 blog yazarı hava araçlarıyla gökyüzünün tadını çıkardı. THK’nın öğretmen pilotlarıyla planör uçuşu yapan, yelkenkanata binen, yamaç paraşütü yapan blogcular, THK’nın ticari kuruluşu Gökçen Havacılık’ın direktörü Tarık Akça’nın verdiği brifingle de kurum faaliyetleri hakkında bilgi aldı.
Organizasyona bu yıl hayatını kaybeden THK’nın ilk uçuş öğretmenlerinden Cemal Uygun’un adını verdiklerini anlatan Bölükbaşı, blog yazarlarının geçtiğimiz yıl 10 bin kişiyi havacılıkla tanıştıran THK’nın faaliyetlerini yerinde görmesi ve hoş bir hafta sonu geçirmesi amacıyla toplandıklarını ifade etti.
Bölükbaşı, Milliyet Blog sayesinde pek çok dost edindiklerini de sözlerine ekledi.

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..