Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

zirve özden özpınar

http://blog.milliyet.com.tr/fidanlar

02 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

Mim' lendim elim sizde

Mim' lendim elim sizde
 

Sevgili Alyoşa, teşekkür ediyorum:)))

Değerli Blog Arkadaşlarım öncelikle hepinize sevgi ve saygılarımı sunuyorum, merhabalar.

Burada bulunmanın ayrıcalığını yakalayan biri olarak kendimi ne denli şanslı bulduğumu bilmenizi isterim..

09.12.2007 den bu yana ailemizin ferdi olarak , bir çoğunuz kadar sıkı takipçi olamasam da sizlere ulaşmaya çaba gösteriyorum.

Emekliye ayrıldıktan, hemen sonra bir öğrenci olarak dil kurslarına yazıldım. İkinci yıl, zamanı daha esnek yaşama kararı aldım. Üretmeliydim ama sevdiğim konularda.Zamanın efendisi kendim olmalıydım. (En çok özlediğim, istediğim)

Antoloji’de şiir yazmaya devam ederken, MB’la tanıştım.’’Olur mu?’’ derken, sizlerden gelen yapıcı, eleştirel yorumlarla vazgeçilmez tat almaya başladım.

Özellikle İzmir’de yapılan toplantılarda, aynı duygu ve düşüncede sımsıcak arkadaşlıkların paylaşımının
güzelliğini yaşadım.

Okuma ve yazmanın sorumlu bilincinde , değerli arkadaşlarımın geri bildirimli eylemleri ufkumu genişletti.

Zamanı anlamlı kılmak adına kendimi mutlu hissettim.

MB

Aile kavramı benim için çok değerlidir. Hele hele geniş bir aileye sahip olma isteğim çok güçlüdür. Bu duygu beni zenginleştirdi.

Nitelikli saygın bireylerin üyesi olmak ayrıcalıklı kıldı.

Üretiyor, düşünüyor, sorguluyor, duygulanıyor, gülüyor, ağlıyor, paylaşıyor olmak, insani değerlerimizin güvenli ellerden daha aydın yüreklere ulaşabileceğini bilmek güç veriyor.

Saygı ve sevgilerimle.

ELİM DEĞDİ (mim’li arkadaşlarım)

Mavidüşler

Muharrem Soyek

Akdenizli

Şekerpınarı

 
Toplam blog
: 363
: 353
Kayıt tarihi
: 09.12.07
 
 

Buca Eğitim Enstitüsü mezunuyum. Emekli öğretmenim. İzmir'de yaşıyorum. Adaletin, yalınlığın, sev..