Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

MİM'lendim

MİM'lendim
 

alıntı


Okuduğum blogda görmüştüm MİM'lendiğimi, ancak sevgili Zirve mesaj geçince uyandım. MİM'lenenlerin nezaketen de olsa birkaç satır blog geçmesi gerekiyor.

Ben MB ile yeni tanıştım. Daha 5 aylık oldum. Emekli olduktan sonra yazmaya heves ettim. Sonra kendim yazıp dönüp dönüp kendim okumaktan sıkıldım. Milliyet Blog'da gezinip durdum birkaç gün. Baktım burada en az birkaç meraklı okuyucu bulunuyor; üstelik yorum da yapılıyor; açtım hemen blog adresimi. Sağ olasın Milliyet.

Demek ki neymiş? Önce kendi bilincimi ifade edişlerimi başka bilinçlerle paylaşma arzum; ikincil olarak da başkalarının bilinçlerinden yansımaları yakalayıp başka yaşantılardan pay alabilme fırsatım. Bu ikisi blog yazma nedenimi oluşturmaya yeterlidir. Ancak kendiliğinden ortaya çıkan bir üçüncü neden daha var ki ben onu da önemsiyorum. Söz uçar, düşünce unutulur; ne var ki Miliiyet Blog kaydı ben silmedikçe en az 30 yıl kalır. Belki de Milliyet Blog varoldukça bile kalabilir...

Burada takılmak çoğu zaman bana keyif veriyor. Hem yazdıklarımla hem de okuduklarımla. Ayrıca burası bir çalışma masası gibi. Çünkü MB, ben öğrendikçe, düşündükçe ve daha iyi bir anlatım biçimi bulunca yazdığımı düzeltmeme izin veriyor.

İşte şimdiye kadar MİM'leyebildiklerim:

zirve
mavidüşlerim
Hilmi Alişanoğlu
Ayrıntıda gezinmek
sakura
Ayten Dirier
SİZ ve ben
Prometeus
Güher
Cansın erol
Başak Altın
hassan ali
SARIDEV
Ezgi Umut
Ahmet Karakayan
Dingil Kalem
Ahmet Yılmaz
ümitçayır
Hakkı Uysal
yağmurvegüneş
çağdaş
Mesut Selek
wallcı

Sabiha Rana -melekler yüreğinizden öpsünler-
sennur
Tunay
Uzay Gökerman
Alyoşa -Sevmek güzeldir
Burcu Ege
Serap Erdoğan
Sırçaköşkler
sairinsiirleri
Melek Çoruh
papatya650
Ruksan İLDAN
Alkan Soyak
Filiz KALDIRIM
Hanife ÇITA
beenmaya

Daha çok MİM'lemek istiyorum.
sevgilerle

 
Toplam blog
: 363
: 1765
Kayıt tarihi
: 04.08.08
 
 

Parasız yatılı Darüşşafaka Özel Lisesi'nde iki yılı hazırlık sınıfı olmak üzere yedi buçuk yıl ok..