Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

Mim'liyim

Mim'liyim
 

Roma dönemi duvar resmi.


Yazma sevdası çok küçük yaşlarda başladı diyebilir miyim?

Diyemem.


Annemin işyerine gidince orada gördüğüm daktilo bende hep yazma isteği uyandırırdı. Ne olursa olsun yazmak…. Yurdanur teyzenin kullandığı daktilo' nun başına oturup tuşlara basabilmek en büyük hayalimdi. Kendisi çok sert bir kadındı, hep yanaklarımı sıkardı, benimde canım yanardı, kaçardım ondan. Bir de korkardım, daktiloya yaklaşamazdım o varken, kızardı.


Ve nihayet o yokken annem zırlamalarıma dayanamayıp daktilonun başına oturturdu beni. Sonra yaz yazabildiğin kadar anlamsız şeyler, okuma yazmam bile yoktu daha :) Kocaman mı kocaman bir daktiloydu, ya da ben çok küçüktüm.

Buraya kadar işin gırgırı…


***


Sevgili Eymil’in bloğunda kendi adımı görünce sobelenmiş gibi oldum. Madem sobelendim yazacaktım bende, neden yazdığımı.


“Her şey birden bire oldu.

Birden bire vurdu gün ışığı yere;”

Orhan Veli Kanık

Yazma serüvenim o kadar da dolu dolu geçmedi. Üniversiteden sonra, bir de baktım ki bir gün oraya buraya bulduğum her kâğıda bir şeyler yazmaya başlamışım bu olay yıllarca sürdü. Bazılarını beğendim bazılarını yırttım attım. Yazdıklarımı da kimselere okutmazdım. Doğrusunu söylemek gerekirse o kadar iyi şeyler yazamadım.


Yaklaşık bir yıl önce milliyet blogda amatörce yazmaya başladım çok aktif yazan biri değilim. Yazma konusunda iddialı hiç değilim. Benden çok daha iyi yazanlar var burada. Ben sadece kendi kendimi aşmaya çalışıyorum.


Bencilce olabilir ama öncelikle kendim için yazıyorum. Yazmak içime tuttuğum bir aynadan kendime bakmak oluyor bazen, bazen de beynimin kıvrımlarında oluşan düşüncelerin su yüzüne çıkması… Kendimden izler bırakmak istiyorum satırlara. Belki de rahatlıyorum yazarak…


Paylaşmak var sonra… Paylaştığınız düşüncelerin başkaları tarafından değerlendirilmesi de hoşuma gidiyormuş meğer onu anladım. Kısacası yazmak çok eğlenceli bir uğraş. Daha çok okumaya ve araştırmaya itiyor beni. Yazmak, hoşuma gidiyor, hayatı daha bir anlamlı kılıyor.


Neden yazdıklarını merak etmekten ziyade bu konuda güzel şeyler yazacaklarını bildiğim isimlerin bir kısmı zaten mimlendi. Benim mimlediklerimse,


Güzaltı

Yeşilsoğan

Tuncay Toka

Günün sözü: Söz uçar, Yazı kalır… Latincesi: Verba volant, Scripta manent


Daha ne olsun…

 
Toplam blog
: 21
: 676
Kayıt tarihi
: 15.02.08
 
 

" verba volant, scripta manent." Hayatıma sürekli anlam katmakla meşgulüm. Galiba en iyi yaptığım i..