Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mimlenmişim

Mimlenmişim
 

Ulaş ile Nilsu


Neden yazıyorum?

Kimileri yazamadıkları için konuşurlar. Ben konuşamadığım için yazmaya başladım.

Çocukluğumda ve gençlik yıllarımda dışa dönük, neşeli, konuşkan, cıvıl cıvıl biri olarak görünürdüm. Bir de görünmeyen bir yanım vardı ki bu yanım beni yazmaya itmişti. Derste, evde, işte susmam gereken her yerde kelimeleri yazıya dökerdim. Yazdıklarımı benden başkası görmez, ilk fırsatta yırtar atardım.

Yoğun iş yaşamımda yazmak bir yana okumaya bile zor zaman ayırabildiğimi söyleyebilirim. İyi ki iş seyahatlerim fazlaydı. Okuyacağım kitapları yanıma alır, yolculuğum süresince başımı kitaptan kaldırmazdım.

Sonra bir arkadaşım, yaşadığım bir olayı ve buna bağlı gelişen olaylar sürecini yazmamı önerdi. Unutmamak için, başkalarına yol gösterici olmak adına yazmalısın diyerek yazma arzumu tetikledi.

Emekli olduğum için zamanım vardı. İnternette dolaşırken milliyet Blog sayfalarına rastladım. Üye oldum. Yazma sürecim böyle başladı. Blog yazılarım sekseni geçti ama arkadaşımın yaz dediklerine hala sıra gelmedi.

Şimdi hem konuşuyorum, hem yazıyorum, okumaya da devam ediyorum. Özetlemek gerekirse, daha önce de söylediğim gibi; ‘’Geleceğe geçmişten bir iz bırakmak için yazıyorum.’’

Kimleri mimlesem diye düşündüm. Burada sevdiğim, yazılarını beğeniyle okuduğum o kadar çok arkadaşım var ki… Hangisini seçsem aklım diğerinde kalacak.

Ben blog yazmaya başladığımda, bana gösterdikleri yakınlıkla burada yazmayı ciddiye almamı sağlayan üç kişiyi mimlemek istiyorum.

H. Hüseyin Dulun,

İlyas Bayram,

Neşe Evrim.


narçiçeği

 
Toplam blog
: 74
: 1691
Kayıt tarihi
: 17.06.07
 
 

Emekliyim ama, yaşamdan değil; işimden. Eşim ve iki kızımla birlikte İzmir’de yaşıyoruz. Yazmak, oku..