Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Mimoza çiçeğiyim

Mimoza çiçeğiyim
 

Yeni bir geceye boğacak kendini kader, suyun ışıltılarıyla aydınlanacak mavi göller. Islak dudaklarında fısıldayan o iki kelime sıcak sesiyle buğulanacak kulaklarımda. İnanamayacak kulaklarım duyduklarma, eriyecek bendim.

Bir gün, bir gün aşkı bulacak ellerim ellerinde. Nefesim senin nefesin olacak ayazlarda. Kış gibi sönecek yazım soluğuna. Ay parlayacak karanlık gecede sessizce, yıldızlarda o parlak ışık.. İnanmazken yıldızların büyüklüğüne artık gözlerim takılıp kalacak dalgınlığıyla.. Acaba?

Aşk tenimi saracak sessizliğiyle, boğacak beni , özlemim haykıracak duvarlara, inanmadıklarım yıkılacak her bakışında. Her konuştuğunda söyleyecek gözlerim sana sevdamı, susacağım.Gece, ay ve yıldızlar şahid olacak dokunduğun tenime. Bir masum çocuk gibi savunmasız bulacaksın beni kokumda, kıyamayacaksın sessiz gözyaşlarımla dudaklarımı tatmaya.

Ben o zaman senin olacağım..

Ruhum ruhuna vardığında tenim tenine dokunmadan senin olduğunda gözlerim derin bakışlarınının hapsine kapıldığında, çocuk gibi, sığınmak istediğimde sığındığımda yüreğine ben senin olacağım. Masumiyet doruğa erdiğinde, hiç bir akıl kalmadığında beyninde, gönlüne yağmuru yağdırdığında ben sırılsıklam olacağım.Yaz yağmuru değil isteğim, hoyrat yağmurlarla yıka beni, sırılsıklam solsun bedenim, sabaha açsın gökkuşağıyla birlikte, Yediveren çiçeklerle büyüt beni..


Gel ruhum..Gelde gör beni bul bendimi.Kim olduğumu bul....

Ayaz vuruyorken damarlarıma, Üşüten penceremden sızan serinti değil...ruhum üşüyor buzullarınla..açlığıma doymayan arsızlığım gibi ruhum..gel.........gel doyur beni.Sevgine , gözlerine ıslak bakışlarına tut beni.. Gel bu soğuk gecelerden çıkar beni..Kimbilir, kimbilir yokluğunun penceresinde kaç güvercin uçuyor semalarda ve sen kanatlarında sevdayı taşıyorsun yeniden..Karanlıkları delip geçiyorsun ben gibi..Ben gibi hasretin doruklarında buğulu gözlerindeki yaşları içiyorsun kadehinde ..Gel sevdam...Gel yırt gecelerimi, tak kanadına mavi gökleri..Umut getir, sevda getir, Deniz getir...Su getir bana..Nefes getir..

Bu gece gözlerimde sen varsın ...

Her an her yere baktığımda SENİ gördüğüm gibi yine..

Bir rüya belki bir hayal...

Yüzün avuçlarımda yumuşacık sessizce tüm güzelliğyle..

Esrarlı demiştin gözlerine,

Ben çözdüm esrarını, vurdum yüreğime..


Yüreklerde bir çocuk edasıyla soktum seni ..en derin diplerime..

Sevdim, okşadım, kokladım, sardım tüm içtenlğimle..

Dudaklarımda gül kokulu nefesin var..

ve gözlerimde hala gözlerin..

Parmak aralarımda yırtılan hasretin...

Ruhumda ruhunun sarılışı var...


Tenim tenini arıyor tüm sıcaklığıyla...

Ellerimde kör yüreğim..

Açlığımda uyandırır beni geceler

Uyanıpta içtiğim yine senin nefesin...


Sorma bana seviyormusun diye..

Bu dil anlatamaz ki sevdiğini iki kelimede..

sözler yalan, sözler eksik

Gözlerimde Adın yazıyor...

Gitme vakti geldiğinde kökünden kopartta soldur beni, yeniden tomurcuklar açmayayım.. Hiç bir geceye yeniden hasretle doğmayayım. Hiç bir avuç içinde kendimi bulmayayım. Gözlerden akan yürek damlalarında sessizce boğulayım..Bir daha hiç aşık olmayayım..

Not: Volkan konak'ın son albümünden mimoza çiçeğini dinlemelisiniz..

http://mavinefes.net/blog/volkan-konak-2009-mimoza-albumu-dinle/

 
Toplam blog
: 45
: 3226
Kayıt tarihi
: 07.08.08
 
 

Son tualde boyanan renklerin karmaşasındayım.. Biraz mavi, biraz beyaz, biraz siyahların gözde açtığ..