Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Mimoza diktim bahçeme sen diye

Mimoza diktim bahçeme sen diye
 

4x4x4 eğitim sistemini tartışıyor Türkiye.

Yobazlar, caniler, ırz düşmanları ellerini, kollarını sallayarak geziyorlar ülkemde.

Zaman aşımına uğruyor suçlar

Ama parasız eğitim isteyen gençler hapishanede.

Zamanında beni de almışlardı içeriye

Genç yaşta düşündüm diye

Bu 60 yıldır, 70 yıldır hep böyle.

Çıkar ilişkileri insanlar birbirleriyle, ülkeler birbirleriyle.

Buralarda bütün koylara balık çiftlikleri kuruyorlar, gittim belediye reisine.

“Haklısın” dedi.

“Ama gücümüz yetmiyor” böylelerine.

Ben yorgunum, ben yalnızım…

Ben buralarda kendi halimde

Şarkılar söylüyorum, resimler yapıyorum, yazılar yazıyorum, çiçekler dikiyorum bahçeme

İnsanlar bakıyor duvarlara, yaptığım resimlere

Soruyorlar birbirlerine

“Kim yapıyor bunları?”

“Deli mi ne?”

Yüzümde gülümseme

Yollara meyve ağaçları dikiyorum

Herkes yesin, kimse kavga etmesin kimseyle

Martılarla konuşuyorum

Sarılıyorum denizime

Tuttuğum balıkları dağıtıyorum martılara, kedilere, ev, ev herkese

Sevgilim,

Radyonda çalan kanalın adını unuttum ben ama…

Küçücük bir mimoza ağacı aldım bir kaç gün önce.

Diktim bahçemin en çok güneş alan köşesine.

Artık onun adı küçük, ne kadar büyüse de

Her gün yanına gidiyorum.

Seviyorum, suluyorum, konuşuyorum sen diye

Görüyorsun işte

İnsan sürekli yaşatabilir aşkını, sevgisini isterse

Görüyorsun işte

Hiç alakası yok insan gerçekten sevmişse,

kim hatalı, kim değil, kim gitmiş, kim kalmış ile

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..