Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mıncık - mıncık

Mıncık - mıncık
 

Ailemde, yakın akrabalarımda, hatta uzak akrabalarımda bile benim gibi düşük tansiyon rahatsızlığı yaşayan tek bir kişi bile yok. Bu nedenle midir bilemem ama başta kardeşlerim olmak üzere kuzenlerim dahil hiç birisinin Dünya'ya bakış açılarıyla benim Dünya'ya bakış açım, ne uzayda ne yerde ne de gökte, hiç bir yerde kesişmez.. Aykırıyımdır onlarla.. 

Sen misin aykırı olan?.. Sen misin düşük tansiyon rahatsızlığından sızlanan? Al sana beş tansiyon.. 

Yaklaşık iki ay önce tansiyon değerimin beş'e düşmesinden dolayı Dr.'a gittiğimde, kan değerlerim ölçüldü ve kolesterol değerim üst seviyelere çıktığından dolayı iki yıl ilaç kullanımı ve özellikle yürüyüş yapmam önerildi.. 

Dikkate alır, önemserim Dr.'ların önerilerini.. 

Bu pazar dikkate aldım, yürümeye karar verdim Pangaltı'ndan Ortaköy'e... Gidişim de dönüşüm de yürümekli oldu... Ayaklarım nasıl mıknatıs gibi çekiyor toprağı, görseniz.. "Daha yürü, daha yürü" der gibi... 

Bol-bol fotograf çektim yürüyüş boyunca... Müze gezdim... Ortaköy'de oturdum. Bol-bol iyot aldım denizden... Martıları seyrettim, fotografladım... Çocukları seyrettim, anneli-babalı. Gözlerimle sevdim onları... Daldım hayallere... Gökyüzündeki bulutların ardına uçurdum kendimi bir an... Yağmur olup, yağmak istedim çocukların üzerine mıncık-mıncık. Gökkuşağı oldum, barış ve sevgi için savaşsız Dünya için tüm evrene... 

İyi ki tansiyonum düşmüş. İyi ki kolesterolu öğrendim. İyi ki yürümüşüm bu pazar... 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..