Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '16

 
Kategori
Çocuk Oyunları
 

Minderli Müzik

Minderli Müzik
 

Resim yeteneğime laf yok! :)


Çocukların fotoğrafını blogumda paylaşmak istemediğimden size resimle anlatmak istedim :)        

 

Her yerde, hemen her yaş grubu ile oynanabilecek basit ve keyifli bir oyun. Biz çocuklarla bu oyunu minderle oynamayı seviyoruz ama sert ya da keskin ucu olmayan her materyal ile (pet şişe, bez kalemlik, peluş oyuncak, top...) oyun kolayca oynanabilir.


Minderli Müzik Oyunu Nasıl Oynanır?

 

Çocuklar, ayakta ya da oturarak daire olurlar. Müziğin başlaması ile minderi elinde tutan çocuk, minderi yanındaki arkadaşına atar böylece minder tüm daireyi dolaşır. Müzik durdurulduğu anda minderi elinde tutan çocuk oyundan elenir. Son kalan çocuk oyunu kazanır ve arkadaşları tarafından alkışlanır.

 

Not: Çok büyük gruplarda bir minder yerine daire içinde iki farklı yönde (saat yönünde ve saat yönünün tersinde) minderin olması grup dinamiğini daha canlı tutuyor.

 

Çocuklar oynarken bir köşede onları izlemeyin, oyuna siz de katılın. İnanın çok eğlenceli :)

 
Toplam blog
: 45
: 9373
Kayıt tarihi
: 06.08.07
 
 

Fark ettim ki; çok okudum, çok araştırdım, çok gezdim, çok öğrendim ama az yazdım. Bir baktım ki,..