Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '12

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Mine Çayıroğlu

Mine Çayıroğlu
 

Mine Çayıroğlu


Benim güzel kardeşim.

Benim güzel dostum.

Benim kıymetlim…

Mine Çayıroğlu’nu sizler ekranda izliyorsunuz, ne kadar tanıyorsunuz bilmiyorum ama ben onu iyi tanıyorum.

O gerçekten çok güzel bir insandır.

Melek gibi bir kalbi vardır. Akıllıdır, eğitimlidir, bilgilidir, kültürlüdür ve çok güzel bir annedir.

Allahım nazarlardan saklasın, dünyalar güzeli bir oğlu var…

Mine Çayıroğlu’nun annesi ve ablasını da tanıyorum. Annesi; Atiye Ülkü çok başarılı bir avukkattır… Ablası Menekşe, çok başarılı bir iş kadınıdır.

Onlar muhteşem üçlüler.

Mine, uzun yıllar ara vermişti oyunculuğa. Nedeni önce hamileliği olmuştu, sonra dünya güzeli oğlu, Derin Deniz’den, bir an bile ayrılmak istememesi…

Şimdi oğlu büyüdü, teklifler üst üste gelmeye başladı. Artık kaçar hali de kalmadı… Üstelik setleri de çok özlemişti.

İffet’le setlere yeniden merhaba dedi…

Zevkle, coşkuyla izliyoruz…           

Mine Çayıroğlu, çocuk yaşlarda sinemaya adım atmış, ender oyuncularımızdan biridir… Altı yaşında İmparator filmi ile sinemaya girmiştir.

Sanıyorum onun canlandırdığı:

Bulgaristan’da yaşayan Türk Kızı Aysel – Yeniden Doğmak ve Çalışıkuşu’daki Munise tiplemesi hepimizin aklında kaldı…

Size onun hakkında yazılan bir yerdeki yazıyı aynen aktarıyorum. Tabi onu tanıyan biri olarak gururlanarak…

 

Haluk Bilginer'le çalıştı.

1997 senesinde İngiltere’de altı büyük drama okulundan biri olan guildford school acting'e girdi.

Üç yıl boyunca oyunculuk eğitimi aldı.

2000 yılında bu okuldan başarıyla mezun oldu.

İngiltere eğitimi Mine'yi oyunculuk deneyimi açısından çok geliştirdi.

Oskarlı âşık shakespare, filminin oyuncularını çalıştıran Amerikalı Steve Buckwald'la da çalışan Mine Shakespare başta olmak üzere önemli yazarların oyunlarında ana karakteri oynadı.

İlk baş rolü Orestiya Tragedyasın'da Truva Prensesi Cassandra oldu.

2000 yılında türkiye'ye geri döndü.

2004 yılında Metropol Kâbusu adlı filmde başrolü oynadı.

Film, Antalya Altın Portakal film festivalinde halk özel jüri ödülü kazandı.

 

Başarıları çoktur.

Bakın Vikipedi onu nasıl anlatıyor.

 

Çocuk yaşta, Reşat Nuri Güntekin'in Çalıkuşu romanının dizi uyarlamasında Munise karakterini canlandırmıştır.

Haluk Bilginer'den oyunculuk dersleri almıştır.

1997senesinde İngiltere'deki Guildford School of Acting 'e girmiş ve üç yıl boyunca oyunculuk eğitimi almıştır.

2000 yılında mezun olmuştur.

Çayıroğluayrıca bir müzik albümü de çıkarmıştır.

Küçük yaşlarda müzik eğitimine başlayan Mine Çayıroğlu, İngiltere’deki “Guildford School of Acting” de oyunculuk eğitimine başlamadan önce ve sonra şan dersleri alarak sesini eğitti ve albümünün hazırlık aşamasını tamamladı.

Mete Özgencil ile 1 yıl süren titiz çalışma sonucunda tamamlanan albüm Zümrüt Gibi adıyla 2004 yılında piyasaya çıktı.

2008 yılında ALTONA Müzik & Film Yapım şirketini kurmuştur.

Sizlere söylemiştim, o çalışkan, başarılı ve çok iyi bir oyuncudur.

Kimbilir daha ne çok güzel projelere imza atacaktır.

Benim bir dizimde oynayacaktı, kısmet olmadı. Kimbilir belki de benim yazdığım bir dizi ya da bir sinema filminde birlikte çalışırız. Belli mi olur!

Nazan Şara Şatana

 

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002892442552

https://twitter.com/#!/nazansarasatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....