Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '07

 
Kategori
Edebiyat
 

Mine Söğüt/Beş Sevim Apartmanı

Mine Söğüt/Beş Sevim Apartmanı
 

Uzun zaman oldu. Bir Türk yazarının kitabını okumayalı. İşim yazı yazmak Ben her gün bir yaşam öyküsünün peşindeyim. Nasıl mı? 30 Yıla yakın süredir iş dünyasında başarı sağlamış bir çok işadamını izler , bulur ve hakkında araştırma yapıp sonrada kendisinden zaman isteyip karşılıklı görüşerek röportaj yaparak merak ettiklerimi kaleme alır, yayınlanmasını sağlarım.

Ve dolayısıyla da işim gereği zaten okuyan, araştıran bir kimseyim. Gusto-kitap içinde bir yazı yazmak üzere araştırdım, sordum. Sonunda bir bayan arkadaşım o da meslekten, Dilek Reiche, onun edebi görüşlerine ve okuduklarına inanan bir kimseyim. Bu öylesi bir inanma değil. Gerçekten bir kitap kurdu. Sorduğumda imdadıma yetişti. ‘’Beş Sevim Apartmanı/Mine Söğüt Okumalısın, çok beğeneceksin’’ dedi. Ve kendisinden aldım, okudum.

Kitap 130 sayfa . Ama içinde okurken çok uzaklara ve kendi yaşamınızdaki gerçeklere sürükleniyorsunuz. Her okuyan mutlaka ki kendinden yaşam kesitleri benzerlikleri bulacaktır. Ben buldum. Hayatı sorgulayan , kendi için çözümlerin cin peri aracılığı ile değil gerçekleriyle yüzleşmesi gerektiği inancında olanlara tavsiye edeceğim bir roman. Hepimiz bu romanın zaten birer kahramanıyız. Cinler, periler hayatın kurgudaki cambaz oyuncuları. İyi okumalar.

Mine Söğüt, bu romanı ile hayatı kurgu cambazlığı ile aktarmayı başarmış..

 
Toplam blog
: 41
: 2866
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

Hayatım boyunca insan ve insan psikolojisi üzerine her türlü yazı ve bilgi içerikli yayınları tak..