Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '07

 
Kategori
Otomobil
 

Mini bir kompresör ve yaptığı iyilik..!

Mini bir kompresör ve yaptığı iyilik..!
 

Bir Cuma sabahında daha işin yolunu tutuyorum. Hava yağmurlu ve ortamda pek bir kasvetli. Aslında suç tamamıyla havanın değil, bende de tanımsız sıkıntılar var. Bu ruh haliyle E6 otoyolunun Avcılar sapağından çıkarken emniyet şeritinde oldukça yavaş bir şekilde ilerlemeye çalışan A sınıfı küçük bir Mercedes görüyorum. Yanından geçerken göz ucuyla araca bakınca tamamen yere yapışan sol tekerleği görmem uzun sürmüyor.

"Yazık bu şekilde gitmeye devam ederse lastiğin hiç şansı kalmaz..!"

diyerek sinyal vererek emniyet şeritine girip, aracın önünde duruyorum. Kendisine yardım edeceğimi anlayan daha sonra sdının Murat olduğunu öğrendiğim kişi araçtan inerek yanıma geliyor. Küçük bir durum değerlendirmesiyle aracın benim az önce yanından geçtiğim çukura düştüğünü ve lastiğin bu darbeden zarar gördüğünü anlıyorum.

Kendi aracımın bagajına yönelerek benin arkada hazır kıta bekleyen mini kompresörümü çıkarıp Mercedes' in çakmak girişi üzerinden verdiğimiz elektrikle çalıştırıyoruz. Çok geçmiyor benim küçük canavar lastiği şişirip davul gibi yapıyor.

"Artık sen bu şekilde en yakın lastikçiye gidersin, bak sende böyle küçük birşey al. Topu topu 25TL. Gün gelir bugün gibi bir durumda aldığı paranın kat kat üstünde sana fayda sağlar.. !"

Hiç tanımadığı bir insandan -kendi talep etmediği halde- kendiliğinden gelen bu yardımla şaşıran ve bir o kadar da mutlu olan genç arkadaşımın yanından ayrılırken iyilik yapmanın o güzel hazzı az önceki sıkıntılarımı alıp götürüyor.

"Ne mutlu bana, iyilik yaparak insan olduğumun bir defa daha farkına vardım, mutlu oldum.."


diyerek yüzümde küçük bir gülümsemeyle tekrar yola koyuluyorum.

Hoşcakalın..!
 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..