Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '15

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Minibüsçülerin elinden telefon düşmüyor.

Minibüsçülerin elinden telefon düşmüyor.
 

Minibüs


Uzun zamandır dikkatimi çeken bir ayrıntıyı paylaşmak istiyorum. Sabahları işe giderken ve akşam işten dönerken hangi minibüse binsem şoförler seyir halindeyken telefonla konuşuyor!

Telefonla konuşmak ihtiyaç ama seyir halindeyken malum çok riskli bir durum.

Peki şoförler direksiyon başında ne konuşuyor?

Kısaca anlatayım;

Yine böyle günlerden biri bu sefer ön koltukta oturuyorum. Şoför telefonla konuşuyor. Diyalog aynen şu şekilde; Yaaaa filanca beni geçmiş, önüme geçmiş. Filanca dakkamı yedi. Yav filanca sildi süpürdü. Yavv ahmet kazımış arkadaş. 

Sildi süpürdü yani yolcuları topladı benden önce. Kazıdı jargonu da aynı şekilde tüm yolcuları topladı.

Hadi neyse işin gereği bunlar konuşuluyor diyelim ama bazıları var ki resmen sohbet ediyor arkadaş. Abartısız yazıyorum. Durağın başından sonuna kadar elinden telefon düşmeyen minübüsçülere denk geliyorum.

Eee diyelim şimdi bu işe? Nereye şikayet edelim? Yorum sizin...

 
Toplam blog
: 4
: 290
Kayıt tarihi
: 12.08.14
 
 

29 yaşında, yaşamayı seven, hayata sımsıkı bağlanmış, evli, mutlu, çocuklu. Boş zamanların da ay ..