Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '07

 
Kategori
Ev / Bahçe
 

Minik bahçem

Minik bahçem
 

Yetiştirmek için aldığım ilk çiçek 8–9 yıl önce “Atatürk Çiçeği” idi. Başlangıçta çekinerek çıktığım çiçek yetiştirme yolu bende zamanla bir tutku haline dönüştü. Birçoğumuz gibi ben de bahçeli bir evim olsun, bahçemde çiçeklerim olsun hayalleri kuruyorum. Gerçekleşmesinin zorluğundan evimin balkonunda oluşturmaya çalıştım bahçemi.

Geçen yaz sonu sardunyalarım hastalandı, budayarak kurtarmaya çalıştıysam da başaramadım ve sonunda pes ederek köklemek zorunda kaldım. Sardunyalarım gidince balkonum boş kaldı. İlkbahara kadar nadasa bıraktım balkonumu. Geçen hafta sonu tamam artık zamanı geldi diyerek bahara hazırlamak için kollarımı sıvadım.

Önce mevsim çiçeklerinden başladım çuha ve hercailer şenlendirdi saksımı.

Adımı bilmediğim pembe ve mavi papatyalara geldi sıra.

Saksısı küçük gelen cam güzelleri de büyüyüp serpilmek üzere kavuştular yeni saksılarına.

Şakayıkda yerini aldı balkonumda.

Uzayan dallarını tutmakta zorlanan Yaprak Güzeli de desteklendi.

Sonbaharda ektiğim lale soğanları çatlatarak topraklarını göstermişlerdi kendilerini. onlarda açtıklarında değmeyin keyfime.

Bahar geldi minik bahçeme.

 
Toplam blog
: 67
: 1640
Kayıt tarihi
: 18.10.06
 
 

Biz Tiryaki ailesi gezmeyi ve gördüğümüz yerlerin fotograflarını çekmeyi çok seviyoruz. Blogumuzda, ..