Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '10

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Minik fare aşık olmuş

Minik fare aşık olmuş
 

Çapkınım ulennnn heyyt :)


Çınar'dan nağmeler...

Derin bir iç çekiş, ıhhhhhhhh Anneeeeee çok seviyorum.

Bizim afacan aşık olmuş. Bak, bak sen. Her gece yatmadan önce Çınar mutlaka kreşte neler yaptığını anlatır. Özellikle uykudan hemen önce anlatır ki benim sorularımla, konu uzasın ve daha geç uyusun. Uyanık afacan seni. Dün gece de yine uyumaya başlıyacaktık ki annee kreşi anlatmadım sana dedi ve başladı anlatmaya. Bir kaç gündür halası evden çıkamadığı için kreşten öğretmen Yeliz hanım bırakıyorlardı eve.

Ben: Ne yaptın bakalım bugün kreşte minik fare anlat hadi?

Çınar: Anne biliyormusunun bugün halam aldı beni kreşten. (Bunu söylerken dudaklar büzük ve biraz üzgün numarası yapıyordu)

Ben: Ne olmuş ki her gün halan alıyor oğlum.

Çınar: Ya anne ama ben Yeliz beni eve bıraksın diye beklerken, geldi halam aldı.

Ben: Neden Yeliz bıraksın istiyorsun anlamadım Çınar? ( kıskançlık krizlerine girdim hemen nedense)

Çınar: Anne ama ben Yeliz'i çok seviyorum. Çok hoşuma gidiyor.

Ben: Ne o Çınar aşık mı oldun yoksa?

Gıdıklamalar...

Yüzünde gevşek ve kocaman bir tebessüm.

Çınar: Eveeeeeeet anne aşık oldum.

Ben: Nereden biliyorsun sen aşkı, ne demek aşık olmak?

Çınar: Anne hani onun için evi terkediyorsun ya, bırakıp gidiyorsun ya onunla , aşık olmak o işte.

Ben: Yuhhhhhh Çınar. Kemallllll çabuk gel nediyor bu çocuk?

Kahkahalar atıtoruz ve utanıyor bizim minik fare. Yalandan tabi.

Çınar: Anne biliyormusun ben Yelizi bırakınca o ağlıyor.

Ben: Yalan söyleme de, hem söyle bakiyim Çınar, nesini seviyorsun sen bu Yeliz öğretmenin?

Çınar: Anne atkısı çok güzel onu seviyorum. Bide saçlarını çok güzel örüyor, saçlarını seviyorum. Seviyorum annneeeeee.

Ben: Haydaaaa nediyorsun oğlum sen?

Çınar: Anne söyle bunları Yeliz öğretmene tamam mı? Ben büyüklerin sınıfına gideceğim artık. Çünkü onlarla Yeliz ilgileniyor. Konuş tamam mı?

Ben: Tamam Çınar tamam. (Hırrrrrrrr) Konuşuruz ama kiminle bilmem artık.

Nereden öğreniyor bütün bunları bilmiyorum ama muhtemelen oğlum çok iyi bir gözlemci. Ya izlediği filimlerden etkileniyor yada çevresinde ki konuşulan olaylardan. Geçenlerde sen benim sevgilimsin anne dedi.

Ben: Sevgili ne demek Çınar?

Çınar: Anne hani Spidermen, Mary Jane'i öpüyor ya dudağından işte o sevgili olmak. Sende benim sevgilimsin.

Ben: Oğlum anneden sevgili olmaz. Hem daha biraz daha büyümen lazım bunlar için.

Çınar: Yok anne ben büyüdüm bak ağzımda artık mami yok gördün mü abi oldum ben abiiii.

Nedendir bütün bu büyüme çabaları canım oğlum benim. Çınar şu anda tamda geçiş yaşında ve muhtemelen kendini daha çok keşfetmeye başladı. Birazda cinselliği öğrenmenin derdinde aslında. Bakalım bu süreci nasıl atlatacağız. Emziği bırakınca kendini büyüdü sanması, duş aldıktan sonra kokular sürünmesi ve koklatması, boyundan büyük işlere kalkışması muhtemelen hepsi 4 yaşa doğru yaklaştığının ve artık bende bireyim demenin etkileri olsa gerek.

Bakalım daha ne güzellikler yaşatacak bize minik fare :))

Çocuklarla beraber neşeli zamanlar geçirmeniz dileğimle...

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 164
: 4548
Kayıt tarihi
: 26.03.08
 
 

Hayatı sevmek ve düzgün yaşamak isterken bulurum kendimi. Yaşamın bana verdikleriyle yetinmeye çalış..