Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '06

 
Kategori
Haber
 

Minik kuçuların yeni yılı görmesi size bağlı.

Minik kuçuların yeni yılı görmesi size bağlı.
 

Bugün Hürriyet ve Milliyet'te küçük de olsa haber olarak vardı. Kış tüm zorlu yüzünü gösterirken , Türkiye'nin en fazla hayvana bakan barınaklarından Yedikule barınağı yalvar yakar sesleniyordu: ''ağzımıza kadar köpek doluyuz ama yiyecek bir lokma kalmadı''

Arabalara köpeğini koyan, sokakta bulduğunu getiren bırakıyor. bir haftada 60 köpek gelmiş sadece. Ve 40 tane yavrunun yaşaması mama stoğuna bağlı. İsteyen makarna, kırık pirinçde yollayabilir. ''bu yükü artık kaldırmak için yardım gerekiyor'' diyorlar.

Siz hiç barınağa gittiniz mi bilmem ama ben yedi-sekiz kere gittim. Her seferindede dönüşte araba sürerken ağladım. Terkedilmiş kızlar gibi. Oyuncağı kırılan oğlanlar gibi. Maması bitmiş bebeler gibi. Aynen öyle ağladım. Tellerden patilerini çıkarıp elinizi tutmaya çalışırlar. Kimisi küsmüş hayata sürekli ayağına bakar. Ben ağladıkça gömleğim ıslandı bir keresinde. Islak gömleğime bakıp ağladım.

Buraya yardım yollamak büyük paralarla değil. 35 YTL gibi bir paraya mama yollayabilirsiniz. Ayrıca isminizi internet sitelerine giriyorlar yardımla beraberler. Ve internet'te adınızı tıklayınca o ay, adınız gözüküyor yardım edenler listesinde.

İsteyen bu bilgiyi mail adreslerine yollasın. İsteyen siteye girip mama yollasın. İsteyen tanıdıkla makarna yollasın. Ama birşey biliyorum ki oradaki yavru köpeklerin yaşaması mama gitmesine bağlı.

Biz birbirimize 2007 yılı için güzel temennilerde bulunurken. Onlara da belki bir ömür bahsetmiş oluruz. Milliyet blog bu konularda blog olsun. Damlaya damlaya göl olalım. Herşey yavru bir köpeğin yaşamasıyla başlasın. Sonra sırayla herşeye değecek sevginin sihirli değneği. Bu yazıyı okuyanlar. Ve gereğini yapanlar. Ne güzelsiniz.

 
Toplam blog
: 187
: 1260
Kayıt tarihi
: 02.10.06
 
 

İyiye ve güzele götürmeliyiz Dünyayı. Sürekli daha çok kazanmak, daha yukarıdan bakmaya çalışmak,..