Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Minik kuşum 3 yaşında

Kendimi bildim bileli doğum günlerini özel bulmuşumdur. Acısıyla tatlısıyla yaşadığımız hayata başladığımız ilk gün kutlanmaz mı hiç? Doğum günlerini sevmeyenleri de hiç anlamam; tamam her geçen yıl yaşlanıyoruz ama hayatın döngüsü bu değil mi zaten? Biz büyürken birileri yaşlanmıştı, şimdi başkaları büyüyor ve doğal olarak biz de yaşlanıyoruz.....

Bundan 3 yıl önce küçük bebeğimi kucağıma aldığımda kokusu derin derin içime çektim. Minik ellerini öptüm ve şükrettim, bebeğimi kucağıma alabildiğim için, sağlıklı olduğu için şükrettim... Hayatta bundan daha güzel birşey olabilir mi acaba diye düşündüm. Yepyeni bir hayat başlamıştı, biz başlatmıştık bu hayatı. Mucizenin ta kandisini kollarıma almıştım.

3 yıldır hergün şükrediyorum, bana kızımı verdiği için, sağlıklı olduğu için... O yokken ne yapıyorduk hatırlamıyoruz bile. 3 yıldır doğumgünleri daha da özel geliyor bana. Hayatım en güzel hediyesini aldığım bu günü nasıl kutlamam? Hayatım hediyesi mutlu olsun diye nasıl çaba harcamam?
Yaşlanırsam yaşlanayım ne yapalım...minik bebeğim büyüsün de......


 
Toplam blog
: 5
: 775
Kayıt tarihi
: 28.01.08
 
 

İzmir'de doğdum, büyüdüm... Yolun yarısına yaklaştım......