Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '17

 
Kategori
Deneme
 

Minik Sahil Kasabası

Çoğu zaman hepimizin kurmuş olduğu ufak bir sahil kasabası hayalimiz vardır. Bu hayali kuran çoğu kişi benim gibi büyükşehirlerin kalabalığından, hayattan ve insanlardan yorulmuş insanlardır. Bende çoğu zaman hayata karşı mücadele de yorulmuş olduğum zaman gitmek istediğim daha doğrusu hayalimde gittiğim minik,şirin sahil kasabasından söz etmek istiyorum.

Sahil kasabasında tek katlı bahçeli müstakil bir evim var. Her gün denizin o eşsiz ve güzel manzarası karşısında uyanmak ruhumu mutlu etmeye yetiyordu. Bir de evimizin bahçesinde köpeğimizin içinde kulübe vardı. Köpekler insanlara genelde sadakatleri ile bilinirler. Güzelde bir salıncağımız var. Salıncağımızın sallanma yönü denize karşıdır. Salıncak ta sallanmak insanın hem gülümsetip hem de ruhunu dinlendiriyordu. Kahvaltımı genelde bahçedeki masamda yapardım. Deniz havası malum insanı acıktırır. Bahçemde meyve ağaçları da yetiştiriyorum. Aynı zamanda domates, salatalık, biber olsun hepsini kendim yetiştiriyorum. Benim evimde para kavramı yoktur. Her akşam sahilde köpeğimle birlikte yürüyüşe çıkarım. Akşamları geldiğimde evimin bahçesinde denize karşı kahvemi içerim. Aynı zamanda o eşsiz manzaraya karşı okuduğum bir çok kitap mevcuttur. Denize karşı ayrı bir tutkum vardır. Denizde sabah birde akşam yüzmeyi severim. Denizin en güzel olduğu saatler o saatlerdir. Deniz de kendinizi görmek ayrı bir şekilde mutlu eder insanı. En son bahçedeki ağacın gölgesinde gökyüzünü izleyerek, yıldızlara bakarak içim geçmiş bir şekilde uyurum.

Yazıda anlatılanların hepsi hayal ürünüdür….:) Bir gün gerçekleşmesi isteğiyle…

 
Toplam blog
: 48
: 523
Kayıt tarihi
: 26.05.16
 
 

1993 yılında Sinop ili Durağan ilçesinde doğdum. 1997 yılında ailemle birlikte İstanbul'a geldim...