Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '09

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Minik Şampiyonlardan, Başkan Uğur Yıldırım'a ziyaret...

Minik Şampiyonlardan, Başkan Uğur Yıldırım'a ziyaret...
 

Mezitli İlçe Belediye Başkanı Yıldırım,Mink Sporcuların ziyaretinden memnunluk duydu.


Türkiye Okçuluk Şampiyonasında ve 20-21 Haziran 2009 Tarihleri arasında Sakarya’da yapılan Yaz Kupası Şampiyonasında, Mezitli İlçesindeki Dr.Hakan KUNDAK İlköğretim Okulu 4.sınıf öğrencisi Kaan GÖRGÜLÜ makaralı Yay Süper Minik Erkek Türkiye Üçüncüsü olarak Mersin Mezitli ilçesine üçüncülük kupasını getirdi.

Mezitli Belediye Başkanı Uğur YILDIRIM’ı, Minik sporcumuz Kubilay Kaan GÖRGÜLÜ, annesi Şayan GÖRGÜLÜ, antrenörü Aytekin ATAŞ ile birlikte makamında ziyaret ettiler.

Minik sporcumuz konuyla ilgili olarak; 2 yıldır bu sporla uğraştığını, 10 yaşında olduğunu, Ankara ve Sakarya müsabakalarına katıldığını Sakarya’da düzenlenen Makaralı Yay Süper müsabakasında üçüncülüğü kazanarak kupayı aldığını söyledi.

Mezitli Belediye Başkanı Uğur YILDIRIM; “Kaan’la Siyasi seçim çalışmalarım sırasında Tece’de tanıştım. Çok iyi bir okçu olduğunu fakat çalıştığı malzemelerin yeterli kalitede olmadığını söylemişti. Ben de kendisine söz vermiştim. Üçüncülüğünü daha üst seviyelere çıkartmasını kendisinden beklediğimi ve okullarına gelerek ziyaret edeceğimi söylemiştim. Okuluna giderek ziyaret ettim. Şimdi son yapılan yarışmada da Kaan Türkiye üçüncülüğünü almış ama bundan sonra kendisine hediye ettiğimiz bu okla artık birinciliği hedeflediğini söylüyor, bende kendisine güveniyorum.Bu süreçte Belediyemize ait bir spor kulübü olursa okçuluğu yaygınlaştırabilirsek Kaan bizim tescilli sporcumuz olur. İnşallah yaşı büyüdükçe onu Türkiye şampiyonalarında, dünya şampiyonalarında daha iyi sonuçlarını alarak ve adını hem Türkiye’de hem de dünyada duyurma olanağını sağlar. Ben Kaan’a bu anlamda güveniyorum. Okçuluk alanında olduğu gibi okulunda da başarılı öğrenciliğini devam ettireceğini ve Üniversiteyi tamamlayacağını, hem de ilerde profesyonel bir okçu olarak adını her iki alanda da duyuracağına inanıyorum. Kendisini şimdiden kutluyor ve öpüyorum” dedi. Başkan YILDIRIM başarılı sporcumuz Kaan’a makaralı yay hediye etti.

Görüşlerini aktaran Antrenör Aytekin ATAŞ ise “Öncelikle Sayın Başkanımız Uğur YILDIRIM’a duyarlılığından ve vermiş olduğu sözü en kısa zamanda yerine getirmesinden dolayı çok teşekkür ediyorum.Bizleri gerçekten çok onurlandırdı. Biz 4 yıldır Mersin’de okçulukla uğraşıyoruz. Ancak yeterli ilgiyi göremedik. Bizler hep manevi destekle ödüllendirildik Ancak bizim manevi destekten öte Sayın Başkanımın da az önce belirttiği gibi malzeme desteğine ihtiyacımız var. Başkanımız seçim esnasında Kaan’la karşılaşmış ve ona verdiği sözü de yerine getirerek bizleri onurlandırdı. Bizler bu üçüncülük ödülünü en kısa sürede birincilik ödülü alarak geri geleceğimizi umuyorum.” dedi.
 
Toplam blog
: 775
: 835
Kayıt tarihi
: 20.06.08
 
 

1958 doğumluyum. Uzun yıllardır Mersin'de Gazeteci-Yazar olarak görev yapmaktayım. 1999 seçimleri..