Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '13

 
Kategori
Okul Öncesi
 

Minik Sanatçıların ilk Sergisi

Minik Sanatçıların ilk Sergisi
 

Sergi panosu önünde gururla poz veren Sadike Öğretmen ve öğrencisi Deniz.


Nerdeyse iki yıl oluyor, hakkında haberler yapalı yazılar yazalı ve Güllük'te çalışan çalışmayan anneleri ve 3-6 yaş arası çocukları sevindirecek müjdeyi vereli... Özel Özge Güllük Kreş ve Gündüz Bakımevi, Kasım 2012'den beri 1 yönetici, 2 öğretmen ve 1 yardımcı personel ile hizmet ve eğitim veriyor. Bu kadar kısa bir süre içerisinde çocuk sayısı neredeyse 20'ye ulaşmış.

Ben çocukluğumdan kalan alışkanlıkla Anaokulu demeyi tercih ediyorum... Okula devam eden 3-6 yaş arasındaki çocukların sanat ve elişi etkinlikleri kapsamında ürettikleri, büyüklerin el işi sanat ürünleriyle birlikte sergilenmeye başlandı. 29 Mayıs Cuma, şimdilerde halk eğitim merkezi olarak değerlendirilen Güllük Belediyesi'nin eski binasında, açılışını Milas Halk Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Kaplan'ın ve Güllük Belediye Başkan Vekili Tevfik Kırçın'ın birlikte yaptığı sergi, genç yaşlı herkesin ilgisini çekti.

Anaokulu'nun sahibi Meltem Ozan'ın da sergiye ilişkin görüşlerini aldım."En büyük yatırım, çocuklarımıza yapılan yatırımdır" diye söze başlayan Ozan, konuşmasını söyle sürdürdü: "Okul öncesi dönemi, çocukların zeka, el ve dil becerileri gelişiminin en verimli olduğu yaşlar... Bu dönemdeki etkinlikler ve eğitim çalışmalarıyla çocukların gelişimine önemli katkılarda bulunduğumuzu düşünüyorum. Böyle bir sergiyle buna yönelik etkinliklerimizi, velilere ve halkımıza sunmak istedik."

Giriş katında küçük sanatçıların, üst katta büyüklerin el emekleri göz nuruyla oluşturdukları eserlerin yer aldığı sergi, 31 Mayıs Cuma akşamına dek sürecek.

 

Gülçin ERŞEN – 29 Mayıs 2013 / Güllük 

 
Toplam blog
: 134
: 869
Kayıt tarihi
: 06.07.11
 
 

Ankara Üniversitesi Basın Yayın Yüksekokulu (İletişim Fakültesi) Radyo ve Televizyon Bölümü mezun..