Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Mink fasülyem

Annem derki anne ol da göreyim seni...

İnsan çocuğunu öyle sever öyle kollarki ne dünyanın en değerli mücevherine ne de saylamayacak nice güzelliklere değişmez onu. Anne olmadan anlaşılmaz mı bu duygu. Henüz yumurtayla spermin dahi birleşmediği nereden ne zaman geleceği belli olmayan bir sevgiliyi bekleyerek, geleceği gün için sabırsızlanarak sevinemez, sevemez mi insan....

Ben sanki şimdiden seviyorum henüz yola çıkmayan ve yola çıktığı an bütün yol güzargahimi değiştirecek olan o minik elleri, masum gözleri.kimbilir belki de onun için daha önce hiç uğramadığım yerlere uğrayacağım, hiç geçmediğim yollardan geçeceğim, daha önce konuşmadığım konuları paylaşacağim şimdi öyle havadan sudan konuştuğum insanlarla...

Hünüz karnımda fasulye kadarken bile yolumu o çizecek.ne zaman nereye gideceğimi onun için o gün neler yapacağima artık o karar verecek.ben bir mazeret bulamayacağim o gün o şeyi yapmamak adına.

Farklı düşünenlerin aksine anne olmadan sevecegim fasülyemi.Ana rahmine ilk düştüğü günden başlayacak sevgisi taki ben onu bu diyarda yalnız bırakıp uçarken bu kentten.

Anne olacak olmanın duygusu bile bu denli heyecanlandırıyor beni.Düşünün ki birde bunun gerçek olduğunu.Birakın baba olmayı baba olacak olmanın duygusu eş midir bir annenin hissettikleriyle.

Bazen düşünüyorum bu bizlerin bir üstünlüğü mü erkeklere karşı; yoksa erkeklerin bir eksikliğimidir diye.Bebeğini 9 ay karnında taşimak onu henüz oradayken besleyip büyütmek bana göre dünyanın en vazgeçilmez en görkemli mesleği.

 
Toplam blog
: 4
: 495
Kayıt tarihi
: 18.02.08
 
 

1985 Kayseri doğumluyum. İlköğretim ve liseyi kayseride okudum. 2008 yılında sınıf öğretmenl olar..