Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

kevser şekercioğlu akın

http://blog.milliyet.com.tr/kevser

02 Ocak '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Minnet Etmem

Oturduğum yerden tavana boş-boş bakıyorum. Uykum var sanki, gözlerim avizeye takılıyor. On beş senedir benimle diye düşünüyorum. Hayır öbür evden getirmiştim, on yedi yıldır buradayız demek ki on yediden fazla. Öbür evde tadilat yapılırken almıştım demek ki yirmi üç sene. Eşyalar, alındığı zaman sevinilen, zaman geçince üzerinde düşünülmeyen hayat oyuncakları.

Hepsi bana hizmet etti ama ben hiç birine aşırı minnet duymuyorum. Seviyorum hepsini hep özen gösteriyorum sahip olduklarıma. Zamanı gelen, gelmiş kalmış yanımda, zamanı gelen kırılmış gitmiş... Sanki bir tren istasyonunda ayrı yönlere giden trenleri bekleyen yolcular gibiyiz bir arada. Tesadüfen orada yan yanayız. Bazılarının trenleri rötar yüzünden gecikiyor da öylesine çaresiz süre doldurur gibi beklemekteyiz. Öylece bakıyorum vedalaşma gereği duymadan gidenlere. Onların beni nasıl gördüğüne kafa yoramayacak kadar uzun kalmışım bu istasyonda.

Ben de onlar için aynı mesafedeyim. Hepsine her şeye fazlasıyla iyi davrandım. Şimdilerde hatır varsa hatır saymalar. Eşyalar ve insanlar aynı anlam yüküyle taşınırlar aslında. Statüler sevilmez karakterler sevilir. Fayda-zarar-ihtiyaç oranında büyür ve azalır sevgiler tahammülleriyle birlikte. Batar bazen bir eşya kapı önüne koyası gelir insanın aynı hiç sevmediği insandan kurtulmak istemesi gibi...

Minnetim yok kimseye yollayandan dolayı.

Not: Eski eve yeni taşındığımda yazdığım, el yazımla yazılmış tarih yok, devamı yok bir sayfa geçti elime. Atmadan önce resmileştirmek için paylaşıyorum izninizle.

 
Toplam blog
: 374
: 869
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1965 Akçakoca doğumluyum. Evli ve dört kız annesiyim, küçük bir kızın  anneannesiyim. A.Ü. Halkla..