Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

canan öztanık temiz

http://blog.milliyet.com.tr/evc

18 Aralık '09

 
Kategori
Kitap
 

Minval

En son ne zaman yazdım onu bile hatırlamıyorum. Hamile kaldığım ilk günden itibaren yazmaktan nefret ettim. 3 kitap yaz sağda solda dergi, site ne varsa kendini yazmaya ada, sonra bir mide bulantısına kurban gitsin herşey...

2 senedir blogda bir şey yazmıyorum. Her nedense bir blog nasibini aldı kötü psikolojimden. Bebeğimi ayağımda sallarken bir kitap daha yazdım, tıpkı o 20 günlükken çalışmaya başladığım gibi hızlı gelişti her şey. Şimdi iki yaşına dört ay var.

Ben MİNVAL'İ yazdım, heyecanla okurlar ne der diye bekliyorum. Bu kitapla yanlış anlaşılmaktan korkuyorum. Kendimi yeterince ifade edebilmişmiyimdir acaba diye? Ama diyorum bu kitap seni anlatmıyor ki rahat bırak kendini. Kim ne derse desin, bırak kitapta ki Asya düşünsün kendimi doğru anlatmışmıyım diye...

İşte böyle sevgili dostlar bir yerlerden MİNVAL diye bir kitap size göz kırparsa sizde ona göz kırpın belki içinde kendinizi bulursunuz. O kadar çok sonsuz ve sınırsız özgürlük isteyen insanlar var ki hayatta belki sizde onlardan birisinizdir kimbilir. Düşün sizde Asya'yla yollara....

 
Toplam blog
: 23
: 551
Kayıt tarihi
: 23.05.07
 
 

Bir çok basın yayın organında yazarlık yapmaktayım. Kitap piyasasina çıkarmış olduğum 4 romanım v..