Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '17

 
Kategori
Magazin
 

Miray Daner: Tiyatro ve Müzik arasında kararsız kaldım

Vatanım Sensin dizisinde canlandırdığı ‘Hilal’ karakteriyle dikkatleri üzerine çeken ve başarısıyla yıldızı gün geçtikçe daha da parlayan güzel oyuncu Miray Daner, Hello dergisinin yeni sayısı için çello ile objektif karşısına geçti. Güzel Sanatlar Lisesi müzik bölümü öğrencisi olan Daner, müzikle ilgili sorulara içtenlikle cevap verdi.

Bir oyuncunun sesini doğru kullanmayı bilmesinin oyununa da katkı sağladığını söyleyen genç oyuncu, “Güzel Sanatlara ilk başvurduğumda tiyatro ve müzik okumak arasında kararsız kaldım. Sonra öğrenebilme çağım geçmeden bir enstrüman çalmamın ve ses eğitimi almamın aslında oyunculuğuma da faydası olacağına karar verdim.

Çaldığım saz çelloyu çok seviyorum. Aslında ben emek verilerek kazanılan her şeyi çok seviyorum” dedi.

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..