Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '11

 
Kategori
Dostluk
 

Misafir geldi, Çınar Çınar !

Misafir geldi, Çınar Çınar !
 

 

Gecede beş saat uyuyorum ve dört saate düşürmenin yollarını arıyorum! Ayda fazladan 30 saatte neler yapılmaz! Çoğunlukla seyahat ediyorum ve yazıyorum; ama ne yazık ki ayda ancak iki kitap okuyabiliyorum. Gecikmeli de olsa ve pek sevmesem de şimdilerde Ahmet Ümit'in İstanbul Hatırası'nı okuyorum. Yedi kurban, yedi hükümdar, yedi sikke ve yedi kadim mekân bir bilseniz yeni ACŞ'nin yazımını nasıl da etkiliyor! MB, oldukça yorucu hayatımı motive eden bir Terapi Merkezi benim için. Biliyorsunuz, hangi ülkede olursam olayım mutlaka bloglarınızı okuyor, yorumlarınızı cevaplıyorum. Teknoloji sayesinde her an birbirimize bağlı kalıyoruz. Sizler gibi harika arkadaşlara sahibim ve bizler ekran karşısında mahpus kalmayıp, gerçek hayatı da paylaşıyoruz. Mesela, Necip Köni arkadaşımız şu anda Arabistan çöllerinde ve o zor şartlarda dahi internet'e bağlanıp bize bir şeyler yazıyor, yorum yapıyor ve üstelik fotoğraflar da yüklüyor. Bu akşam LA'e uçacağım ve sanmayın ki MB'dan uzak kalacağım. İşte, MB böylesine büyük bir aşk.

Ben bazı genç arkadaşlarıma zevkle omuz veriyorum. İsterlerse bloglarını edit ediyorum, sorularını cevaplıyorum, yol gösteriyorum. Bazı arkadaşlarım da seri blogları için, "Bu bölümü en iyi sen yazarsın." diyorlar, zevkle yazıyorum. Hatta, bazılarımız da birbirimiz hakkında sevgi dolu bloglar yazıyoruz. Şahsım hakkındaki blogları için edebiyatçı arkadaşlarımız Y. Elif Mirzade ve Mehmet Sağlam'a tekrar teşekkür ediyorum. Bunlar ne harika paylaşımlar. MB'yi sıradanlıktan kurtarıyor, rengârenk pencereler açıyoruz.

Arkadaşlar, en net Görünür Blogger'lardan biri olarak uzun süredir düşündüğüm bir proje vardı. Eminim ki 7000 kişiye yaklaşan ailemizde daha önce de düşünülmüş ve uygulanmıştır hatta uygulanmaktadır da ve düşündüğüm şuydu: Neden ara sıra birbirimize misafir olmuyoruz? Yani, yazdığım yeni blog'um benim sayfamda değil de misafir olduğum bir arkadaşımın sayfasında yayınlansın ya da özel olarak o arkadaşım için bir blog yazayım. Misafir eli boş gitmez ya:) Sonra o da bana bir blog'uyla misafir gelsin. Mesela, ben en son Esin Nefes arkadaşımın sayfasına Erdem'in hikayesi ile misafir oldum. Misafir Blogger fikrini düşündükçe heyecanlanıyordum ve geçenlerde ne oldu biliyor musunuz? Sevgili Tülin'in tabiriyle: Kadınları şemsiye ile arkamdan koşturacak, Ve Ceyda, Aşkın C Şıkkı adlı blog'umun yorumlarında hafiften gerildiğimiz arkadaşımız Çınar Çınar, son şiirime yaptığı yorumunda kendi şiirlerinden birinin de sayfamda yayınlanmasını arzu ettiğini belirtti. Kendi sayfasını açmak için henüz hazır olmadığını düşünüyormuş! Merak etmeyin, sıkı bir Görünür Blogger olarak kendisinin kimlik bilgilerine sahibim:) Kırgınlıklara, küskünlüklere yer olmayan dünyamda bu genç bayan arkadaşımı da desteklemek adına sayfamda konuk ediyorum. Aynada kendisiyle sohbeti etkileyiciydi. Bundan böyle de arzu eden arkadaşlarımı bir kereye mahsus olmak üzere -MB Üyelik Sözleşmesi'ne uygun ve siyaset-futbol-din konuları dışındaki bloglarıyla- sayfamda misafir etmekten mutluluk duyacağım.

Var olun.

Ata Kemal Şahin

*****
Ayna…

Bu gece ay dolunay
Gözlerim gecenin içinde
Karanlığında yazgımı okuyorum.
Yüreğim bir sana çaresiz,
Esir almış yüzünün örtüsü
Donuk bakışların!
Seninle ilgili hayallerimde hiç gündüzlerim yok!
Hep böyle geceye gizleniyorsun,
Aydınlık bir sabahım da yok.
Yoruldum artık senin yolunu beklemekten!
Bir nehrin yanı başında oturuyor,
Uzanıyorum boylu boyunca anılarıma,
Ellerim üşümüş, yaşlı kokuyor.
Bırakıyorum ertelenmiş arzularımı.
Peş peşe hayallerimi, yaralarımı.
Var mıyım gönlünde, yok muyum!
Kim bilir, belki de hiç olmadım..
Tohumlarım ekilmiş mi toprağına.
Konuşamadığım yâr, kaçak sevgili!
Ay ortak oldu şimdi geceme..
Ne olmuş sana uzaksa diyor
Ben de senden çok uzağım
Ama hiçbir gecem aysız geçmiyor,
Anlatacak ne çok şeyi varmış meğer.
Oysa benim anlamadığımı sanıyor.
Hüzünlü.
Gidişlerine öfkeli,
Gelişlerin hep hüsran!
İmkansız bir rüyanın kuytusunda..
Yine sessizce sığışan,
Kazanmadan kaybedişlere gebe sevgili!

Aşk işte…
Yedi gün mutluluktan öldürüyor, yedi yıl da mutsuzluktan…

(Çınar Çınar - N.F.)

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..