Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Misafir ol gel bana

Misafir ol gel bana
 

Hayır, cidden anlamıyorum. İlişkiler nasıl bu hale geldi? Çözemiyorum.

Kimse kimseye güvenmiyor ve kimse bir ilişki yaşayamıyor.

Otoparka doğru yürüyoruz önümüzde iki genç ellerinde telefon ve gençlerden biri arkadaşına sinirli bir biçimde bir şeyler anlatıyor.

Saat gecenin bir yarısı ve tam önümüzde yürüyorlar.

Anlıyorum ki kız mevzusu sevdiği kız bu genci başka birinle aldatmış.

Çocuk isyanda ve rest çekmiş. Hak etti abi bunu diyor.

Yanımdakilere Ah bu kızlar diyorum erkekleri birbirine düşürüyorlar.

Hem de erkekleri en yakın arkadaşlarıyla vuruyorlar.

Kızlar erkeklere güvenmiyor, erkekler kızlara.

Bir gün öncesi de bir bayan arkadaşım evlilik arifesinde olduğu erkek için sızlandı durdu.

Bana gelince hiç vakti yok ben ararsam görüşüyoruz diye şikâyet etti durdu.

Adam bugünlerde arkadaşıma tavırlı sebebini ben görüyorum ama arkadaşım görmüyor.

Bencilliği ve kompleksleriyle o kadar meşgul ki karşısında ki kişiyi suçlayarak rahatlamaya çalışıyor.

Başkası var diyerek gerçekleri görmek istemiyor.

Oysaki ilişkisine emek vermediğini, ilgilenmediğini ve sadece işi düştükçe adamı aradığını görmüyor! Görmek istemiyor.

Sonrasında birbirini yormalar ve kafada bir sürü acabalarla sevgiyi öldürme faslı geliyor.

İster kadın, ister erkek olalım. Önce kendimize dürüst olalım.

Erkeğin doğası gereği bir ilişkiyi önce erkek başlatmalıdır.Tek doğru budur.

Kadınlar görüyorum erkeklerin etrafında dolanan ve adamlarla ilişki yaşadığını sanan.

Kadında seçiyorsa ve tercih ediyorsa onay vermelidir.

Fakat görüyorum ki bazen kadınlar tercih edilmekten mutlu mesut ilişkiye başlıyor ve sonrasında karar veriyor. Yok, bu değil, yok bu hiç değil.

Erkekler görüyorum kadınlar onları seçti diye paldır küldür ilişkiye başlıyor ve sonrasında ya hevesini alıp sıkılıyor ya da heyecanı bitip sessizce kaçıyor.

Ortalık Sahiplenilmeyen sevgilerden doğan öksüz sevdalardan geçilmiyor

Kendine güvenmeyen başkasına nasıl güvensin?

Fast food ilişkiler yaşıyorsanız mide hazımsızlığına da hazır olun.

Ve ne yazık ki soda limonla da kurtulamazsınız.

İyi bir ilişki zahmetli bir yemek gibidir.

Aşama aşama gitmezseniz sonrasında hazımsızlığınıza ilaç arayarak vakit harcarsınız.

hercaideniz

 
Toplam blog
: 44
: 1143
Kayıt tarihi
: 17.08.07
 
 

Aşktır hayata anlam katan, aşktır bizi yaşama bağlayan. Sustuysa içinizdeki çocuk, aşk zamandır ş..