Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Misafir sever misiniz?

Misafir sever misiniz?
 

Zamanın birinde işyerinden bir arkadaşım telefonda yalvarıyordu adeta!
Yav ne olur bu hafta nöbetlerin tamamını bana yazın!!
Sabaha kadar çalışayım akşama kadar uyuyayım!
İyi tamam da, ne oldu kardeşim?
Eşimin bütün sülalesi evde!
Oysa ben pek sevmem yatılı misafiri, rahat edemem çünkü!
Hayatımı kısıtlamak demektir benim için!
Hele ki çocuklu olanlardan! Ne o öyle ya, vıcır vıcır!
Çocuk çocuk değil, bildiğin Terminatör valla!
Kahvemi alıp laptopun başına geçmeyi istiyorum, anında başımda dikiliyor!
Amcaaa! Bana oyun açsanaa!!
Sanki gölgem yahu, psikolojim bozuluyor!
Bayıyorlar insanı, ne annesi ne babası misafirlikte şöyle böyle yapma demiyor ne biçim bir iştir?

Ne zaman buzdolabına elimi atsam bom boş, tamtakır etmişler!
Ortalık boş market poşetlerinden geçilmiyor!
Hem artık benim bir odam bile yok biliyor musun?
Hele kayınçonun arabamın kontak anahtarını sürekli elinde sallaması yok mu?
Kayınpeder de ikide bir tabakasından tütün sarıyor, kokusu günlerce gitmedi salondan!

Hadi Hastane tedavisi vs, sağlıkla ilgili konu falan olsa neyse saygı duyarım!
Hatta kendim götürür getiririm bile!
Ama on gündür düpedüz bedavadan tatil yapıyorlar yahu!
Neymiş efendim, gelmişken kalalım demişler!

Eşimin hatırına ilk birkaç gün gıkım çıkmadı!
Ama daha fazla dayanamadım söyledim ben rahat edemiyorum diye!
Hay söylemez olaydım! Sen misin söyleyen!
Hiç kimseye toz kondurmuyor sadece beni suçluyor!
Nee, sen benim ailemi istemiyor musun, ailemi istemeyeni bende istemem diyor!
Boşanma noktasına geldik desem inanır mısın?
Şükür hafta sonuna bilet aldılar ama benim pilim çoktan bitti!
Gidecek olmalarına bile sevinemiyorum, kara kara düsünüyorum!
Bu defa da hanımla aramızı nasıl düzelteceğiz onu bilemiyorum!

Tamam misafir ağırlamak kültürümüzdür, en iyi şekilde ağırlarız eyvallah bir diyeceğim yok!
Olabildiğince memnun etmeye çalışırım. Ama sınırı bilmek lazım, herkesin bir kendi hayatı var, özel hayatı var!

Ama bu iş artık misafirlikten çıkıyor, misafirde misafirliğini bilmeli canım!

Neyse, sonuçta senden ricam ortamdan biraz uzaklaşayım diyorum!
Nöbet yazmışlar derim hiç olmazsa, ne dersin ha?

Allah sabır versin kardeşim derim başka ne diyeyim!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..