Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Misafirim vardı...

Misafirim vardı...
 

ttp://tr.wikipedia.org/


Bizim iş yeri ile Muzaffer’in çay ocağı arasında yaklaşık beş kilometre var…

Ölçmedim de öyle yazmak geldi içimden…

Geçen gün köşe yazımda dokundurmuştum Muzaffer’e biraz!

Bugün öğleden sonra telefonum çaldı… Arayan Engin Akın

“ Ağabey ofisinde misin?”

“ Evet, kahve içmeye geleceğiz de”

Çoğul konuşunca meraklandım…

“ Buyurun gelin”

<ı>

<ı>Bayram değil seyran değil, eniştem beni niye öpsün durduk yere!

<ı>

Fok isteyecekler herhalde diye geçirdim içimden…

Bir ara penguen furyası vardı, o bitti fok başladı…

Çok geçmeden geldiler… Engin Akın, Çaycı Muzaffer, Gürkan Uzun

Şimdi isimleri arka arkaya sıraladım ya acaba kim bunlar diye geçirdiniz aklınızdan değil mi?

Engin Akın şu an haftada üç defa yazdığım! Özür dilerim dört, Hıncal Uluç hesabı spor yazıları da kaleme almaya başladım… Bir yerden yolumu bulacağım ama bakalım nerden!

Neyse Engin, Hür Haber gazetesinin spor sorumlusu, Gürkan Uzun, Çorluspor’un eski kalecilerinden…

<ı>Zamanında çok top topladım arkasında ama o beni anımsamıyor…

Aynı zamanda Antrenör, Silivri’nin renkli simalarından, bir de çarşıya her inişimde uğradığım dükkânı var. ( <ı>Görkem Kuruyemiş)… Görkem, Gürkan ağabeyin oğlu o da babası gibi kaleci… Beşiktaş’ın alt yapısında…

Çaycı Muzaffer’de adı üzerinde çaycı Muzaffer…

Kara kuru zargana gibi bir adam!

Yerelde yazınca haftada üç kere kimi bulup da kime bulaşacaksın!

Ya çaycıya, ya balıkçıya…

Politika yazsam kolay…

Şu an Silivri’de CHP’nin altı tane Belediye Başkan Aday Adayı var…

Olaya bak!

Geçenlerde Cumhuriyet Gazetesi, bir tanesini adaylığı kesinleşmiş gibi yazdı da yer yerinden oynadı…

Politikaya uzak olduğum için anlamıyorum bu işlerden aday adaylarından biri ben olsam, aday olamasam küserim…

Aramızda kalsın gıcıklanır başka partiye oy veririm… Ne yapayım arkadaş böyleyim ben de!

Onlar küsmezmiş, olmazmış öyle şey!

Seçilemeyen beş aday adayı, Belediye Başkan Adayını desteklermiş…

İşin uzmanları öyle söylüyor… Bana inandırıcı gelmiyor ya neyse!

Kimin aday olacağı ile ilgi bir sürü kişi ile iddiaya bile girdim…

Özcan Işıklar seçilmezsen, battım haberin olsun…

Neyse konu iyice dağıldı ya toparlayayım…

Bu çaycı Muzaffer bana onca yoldan Türk Kahvesi yapmış getirdi…

Hem dökmeden hem soğutmadan…

<ı>Adamı gıdıkladım diye utandım vallahi…

***

Bir günde Türkiye’nin en şansız adamı Doktor Mecit’i anlatayım size, bakalım gülecek misiniz? Ağlayacak mısınız?

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..