Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '10

 
Kategori
Deneme
 

Misafiriz...

Misafiriz...
 

Tanrı misafiriyim ben, çat kapı ansızın geldim. Umduğumla değil ki, bulduğumla yetindim. Hiç de gocunmadım. Bilakis zoru sevdim.

Ağırlanırken; güldüm de, kahırlandım da hatta ağladım da sessiz sessiz.... Gülen bir yüze geldim halbuki izzeti ikramdan banane.. Sevgi, dostluk, güzellik ve paylaşım yeter de artar bana, içtiğim kahve bahane....

Eli boş geldiğimi sanma, gördüğüne sakın aldanma aslında tıka pasa dolu benim yüreğim, kucak kucak sevgimi getirdim.

Ben misafirim ya, hani derler; "Kısası makbuldür ziyaretin" gideceğim ama dünyaevi sahibim bırakmıyor neyleyim...

Dünyaya misafir olarak geldik ama kalıcı bir şeyler bırakmak lazım.. Mesela; arkamızdan söylenecek bir çift güzel söz gibi....

Sevgilerimle....

 
Toplam blog
: 334
: 482
Kayıt tarihi
: 22.03.10
 
 

Halkla İlişkiler bölümü mezunuyum. Iki çocuk annesiyim. "Bir Öykü Kadar Kısa Bir Roman Kadar D..