Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '15

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Mısır ekmekli domates-biber kızatması..

Mısır ekmekli domates-biber kızatması..
 

Yemek, yeni icat edildiği için resmi henüz yok...


TADI DAMAĞINIZDA KALACAK...

Benim icadımdır...Örneğini bulamazsınız...

Tarif, tadımlıktır...

Hoşunuza giderse, kişi sayısına göre miktarı ayarlayabilir siniz...

 

Malzeme :

-- 1 adet(büyük) ya da 2 adet(küçük) sivribiber..

-- 1 adet küçük ya da orta boy domates

-- 1 küçük dilim mısır ekmeği

 

Hazırlanışı :

-- Küçük bir "kulplu tavaya", bir tatlı kaşığı kadar sıvıyağ kuyun

-- Sivribiberi küçük küçük doğrayın

-- Ocağı, orta sıcaklığa ayarlayın ve tavayı koyun

-- Biberler biraz yumuşayıncaya kadar karıştırın

-- Biberler, kıvama gelince, daha önceden küçük küçük doğradığınız domatesleri üzerine koyun ve karıştırmaya devam edin...

-- Bu arada, karışıma ağız tadınıza uygun miktarda tuz atın..

-- Karışım yumuşamaya ya da biraz sulanmaya başladığında "kesmeşeker" şeklinde doğradığınız mısır ekmeğini, karışımın içine ilave edin ve karıştırmaya devam edin.

-- Ekmekler, biraz karışımı suyunu çektiğinde, ocağı kapayın ve tavayı sofraya getirin...

-- Yemeden önce üzerine biraz pul kırmızıbiber serpin...

 

AFİYET OLSUN!

NOT : Bu özel yemeği, bu sabah kahvaltıdan önce icat ettim... Hanım biraz dudak büktü ama, benim çok hoşuma gitti...Bir deneyin bakalım...Ben mi haklıyım; hanım mı?

 

cdenizkent

 

 
Toplam blog
: 979
: 1425
Kayıt tarihi
: 11.12.07
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimi İstanbul'da tamamladım. İstanbul Üniversitesi'nde..