Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '08

 
Kategori
Kültür Turizmi
 

Mısır gezisinden yeni geldim...

Mısır gezisinden yeni geldim...
 

Geçen salı gününden beri yollardayım, şükür bu gün evime gelebildim ve çektiğim fotoğrafları hemen blog sayfamda yer vermek istedim.

Mısır'a bilimsel bir toplantı için gitmiştik, eğitim zamanları dışında gezebildiğimiz kadarıyla Mısır'ı tanımaya çalıştık. Uçak fobim de olduğu için, toplantı haberini ilk duyduğumda pek sevinmemiştim ama gerçekten görülmesi gereken bir ülke olduğunu görünce iyi ki gitmişim diyorum.

Özellikle eski Mısır bölümünde oldukça yoksul insanları görünce içimiz çok burkuldu, ama güleryüzlü ve sıcak Mısır insanlarını çok sevdim. Uzun uzun yazacağım yine, şimdilik yuvaya dönmenin mutluluğu ile fotoğraflarla başlangıç yapayım dedim, umarım herkes iyidir, sevgilerimle.

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..