Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '06

 
Kategori
Fotoğraf
 

Mısır püskülünden saç modelleri

Mısır püskülünden saç modelleri
 

Sarışın, esmer, kumral, her renkten saçlarını usta berberlere yaptırmışlar yeşilliklerin arasında duruyorlar... Kimine fön çekilmiş, kimine perma yapılmış, belki de doğuştan öyle... Mısır püsküllerini anlatıyorum. Mısırlar olmaya başlayıp bahçenin her tarafında rengarenk mısır püskülleri görünmeye başlayınca renginin, modelinin ne kadar çok insan saçına benzediğini farkettim. Sanki birisi tarağını, makasını almış bahçede dolaşmıştı.

O günler mısır püsküllerinin en güzel göründükleri zamanlardı. Mısırlar kurumaya başladığında püsküller de kuruyor, inceliyor, bakımsız saçlara benziyor.

Fotoğraflarını çektikten sonra bahçedeki mısır püsküllerini kopartıp onlarla başımda eksilen saçların yerine eklemeler yapıp eve girmek ve herkesi güldürmek istedim. O kadar güzel görünüyorlardı ki, yarım dakikalık bir eğlence uğruna onlara kıyamadım. Sonra mısırlar kopartıldıkça azaldılar bahçede, kalanlar da kurudular döküldüler. Şimdi onlar fotoğraflarda birer saç modeli.

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..