Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '16

 
Kategori
Siyaset
 

Misket oynamayı bırak çocuk, bak seni vekil yapıyorlar!

Misket oynamayı bırak çocuk, bak seni vekil yapıyorlar!
 

Ben 50 yaşından sonra kişinin aktif hiçbir şeyi yapmasına taraftar değilim. Düşünce üretirler, sanatla uğraşır ama icra edemezler.

Ülke yönetiminin gençlere verilmesini yazmıştım, oradan etkilendiler galiba; ama ben çocuklar demedim.

Bunlar 7 yaşında çocuğu tahta çıkaranların torunu. 18 yaşında genç nasıl biridir? Bedenen olgunlaşmış mıdır? Her yanı oynayan, çelik çomak peşinde midir?

Ya siz şaka mı yapıyorsunuz? Askerliğini yapmamış, okulunu bitirmemiş, evlenmemiş ağzı süt kokan çocuğa vekillik veriyorsun. Madem öyle daha dün zararlı diye internet kafeye almadığın, bilgisayarına filtre koyduğun genci hangi yüzle vekil yapacaksın? O gün güvenmiyordun da bugün nasıl güveniyorsun? Eğlence yerlerinde içki içmesin diye zorla alıp götürdüğün gençlere vekil olacak diyorsun.

Vekil olan sadece vekil olmayacak; bakan olacak, başbakan olacak, cumhurbaşkanı olacak; 18 yaşında cumhurbaşkanı babababa…

Bul Cengiz Han’ı, Fatih’i, Sezar’ı 15 yaşında vekil yapalım. Ya bakın ben de sizin gibi düşünüyorum, yaşlı yöneticiye karşıyım; ama sanki bunu gençler için yapmıyorsunuz, başka niyetiniz var.

18 yaşındaki çocuğa halk saygı göstermeyecek ki… Güvenin, her işi görevi verin ama bu başka; düşünecek! Kerim Korkut yönetim sisteminde(Halk Demokrasisi) vekilin 30-50 yaş arasında olması gerektiğini söylüyor.

18 yaşında çocuk lise talebesidir; şu, kızların peşinden koşan. Kerim Korkut malum reşit olma yaşının 18 değil 21 olması gerektiğini söylüyor ve hayatı 21 yaşında başlatıyor. Bu yaştan önce evlenemiyorsun, çocuk doğuramıyorsun ve bu yaşta birey eğitimini bitirmiş oluyor. Yani hiç değilse 18’i 21’e çekin; inandırıcı olsun, mantıklı olsun. Askerliğini yapmış olur, okulunu bitirmiş hatta evlenmiş olur. İnsanlar da saygı gösterir. 18 yaşındaki biri ile yaşı küçük diye evlenilmiyor bile.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..