Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '16

 
Kategori
Güncel
 

Misliyle karşılık veriyorum

Misliyle karşılık veriyorum
 

Büyüdükçe çocuk olmak isteriz, isterim, onlar büyüklerin yapamadığını yapıyor.


Çok heyecanlıyım, ellerim ayağıma dolaşıyor misali ...

Her yerde olay var olaysız gün yok ki artık. Ben şimdi misliyle karşılık vereceğim. Facebook sayfama girip sözler paylaşacağım, acınız acımızdır kim tutar bizi, yeter be diyeceğim öyle sinirleneceğim ki saydıracağım hatta...Oh be misliyle karşılık verdim.

Twitterı unutmamalıyım hemen oraya da bir kaç cümle yazacağım. Şehitler ölmez vatan bölünmez ! Oh be burada da misliyle karşılık verdim.

Ne yapıyoruz biz ? Ne yapıyorsunuz siz !

O kadar kimsesisiz ki !

Sürekli bedel ödüyoruz.

Sahip olduklarımız diye de bir şey yok. Hayatın kısalığı vuruyor buradan. Bir bakmışsın vadesi dolmuş gidiyor. Hani bizimdi ? Hani sahip olduklarımızdı. Yaşamda tutunduğumuz birkaç saatler. Sevdiğimiz, seviştiğimiz, gülümsediğimiz, güldürdüğümüz dakikalar bizim.

Herşey güzel iken güzel hayat. İstediğimiz gibi iken. Diğer taraftan başımıza gelenlerde kimsemiz kalmıyor ya da diğer adı ile çaresizliğimiz kimsesizliğimiz oluyor.

Ne yapmalıyım, ne yapabilirim ?

Hemen eş, dost, tanıdık arıyoruz. Arkadaş listemize, telefon rehberimize bakmak aklımıza geliyor ilk etapta. Ve hemen ..

---Merhaba Dr. Bey ( arkadaş listemde ya ) bir sorunum var rahatsız etmez isem yardımcı olabilir misiniz ?

----Tabiikiii buyrunnn rica ederim ne demek.

-- Kronik lösemi kardeşim var. İlaçlarını temin edemiyoruz. Hastahaneye gidiyor fakat takip yetersiz sürekli ileriki aylara atıyorlar. 8 Aydır yurtdışından gelecek ilaçları bekliyoruz. Önerebileceğiniz gerçekten işinde iyi olan bir doktor ya da hastahane var mı ?

---Ben bir araştırayım size haber veririm. Yardımcı olabilmeyi çok isterim.

--Teşekkür ederim dr. bey.

---Ne demek bi gün rakı balık ayvalık yaparız inşallah.

( Seninde rakı balığının da ) diyemiyorsun tabi. Sohbeti kapatmak en güzeli diyorsun.

Bu sadece bir örnek ve sayısız örneklere denk gelebiliriz.

Küçük yapı taşlarından büyüğe doğru gider isek. Gerçekten kimsesizliğimizi daha iyi anlarız. Benim oğlum doğuda asker seninki çürük raporu var teyzesi rahatsız. Hım....

Çürükler yaşıyor daha gencecikler  şehit. '' Şehit mertebesine erdi ne mutlu ! ''

Ya ben başkan olmak istiyorum .

Ne yapacağız başkan olman için ?

Ne istersem !

İstemez isek ?

Öleceksiniz !

Babamı çağırırım bak !

Çağır !

Babam yok ki ...(diyemiyorsun ...susuyorsun...susturuluyorsun ).

 

 

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..