Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Mısralarda Aşk'a devam diyoruz

Mısralarda Aşk'a devam diyoruz
 

Ne zamana kadar seni bekleyeceğim meçhul

Senden ayrıldıktan sonra yediğim hep acı marul

Gece gündüz depresyondayım uyuyorum horul horul

Seni arıyorum sokaklarda elimde bavul

Sana kelimelerden aşkı anlatan taç örmek isterdim yüreğine

Gönlümde ki seni anlatan

Mısra gibi gözlerin ki aşk'ı gönlüme yazan

Sende ki seni, beni sana âşık eden gözlerini anlatan

Benim gönlümü aydınlatan seni anlatan

Sensin bana hayatı yeniden başlatan

Her gün görmek için bağımlılık yapan

Yüreğimde çığlık çığlık aşk diye çığlık atan

Beni hesaba katan sen

Heyecan ile kalbime ritim olarak atan

Her şeyi yeniden başlatan sensin ve aşk

Bir gülüşün seni ömür boyu sevmeme sebeptir

Seni inan ki gönlüme yazarım satır satır

Sen yeter ki sevgini zayi etme gönlümde biriktir

Sevgi dolu gülüşünden beri gönlümün saati durdu halen inan saat beştir

Artık gelmene gerek kalmadı

Anladım ki sen ile ben

Ben ile sen bir arada yaşayamayız

Aramıza dünya girdiğinden beri bunu çok iyi anladım

Anladım da uçuruma yürüyorum adım adım

Haydi, ne olursun dön bana at bir geri adım

Olmayalım böyle çıt kırıldım

Yürüyelim aşkın yolunda uygun adım

Hatta sen iste çift uzun çift kısa adım yürüyelim

Mehmet Aluç

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..