Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '12

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Miss Selfridge "Petites Collection" ile "la petite Dolly" nin karşılaşması!

Miss Selfridge "Petites Collection" ile "la petite Dolly" nin karşılaşması!
 

 

Geçtiğimiz hafta, Nişantaşı’ndaki Topshop-Topman-Miss Selfridge mağazasının yenilenme süreci tamamlandı. Resmi açılıştan önce de VIP ve blogger eventi vardı.
La petite Dolly olarak bende davetliydim. Biraz geç kalarak gittim ama iyi ki de gitmişim. Öyle bir koleksiyon ile karşılaştım ki her şeye değdi diyebilirim.
 
Miss Selfridge, "Petites Collection" için yepyeni ürünler ve tasarımlar hazırlamış. XS ve minyon bayanlar bilir üstünüze cuk oturan ürünler gördünüz mü, sanki altın bulmuş kadar mutlu olursunuz. İşte bende aynen öyle salyalarımı akıta akıta benim için altın değerinde olan bu ürünlere yöneldim, tabiki hepsini ellemeden bırakmadım :)
 
Küçüklüğümden beri, üzerime kıyafet bulmak da çok zorlanırım. Elbise alsam, ya boyu ya kolu uzun gelir. Pantolon alsam, ya beli ya paçası uzun olur. Ceket alsam, ya omuz ya kol derken terzilere aldığım ürün kadar para veririm. Allahtan babaannem terziydi de bu anlamda şanslı bir çocuk oldum.
 
Artık bizim gibileri düşünen ve bizim de hayatımızı kolaylaştıran ürünler olması beni çok mutlu ediyor. Mutlaka ürünlerin devamını gidip görün ve hatta dolabınızdaki yerini bile şimdiden ayarlayın derim. Bakarsınız yarın öbür gün Miss Selfridge yetkilileri "la petite" takipçilerine özel indirim de sunar :) hayat bu belli mi olur...
 
Petites Koleksiyonu; hem günlük, hem gece, hem iş, hem anne olanlar için yani kısacası her stilde kadını düşünerek yapılmış harika bir koleksiyon.
Bu harika koleksiyonu bana, Arcadia ürün müdürü "Berkin Maden" ve ürün müdür asistanı "Elif Uzunoğlu" tanıttı. 
Onlara güler yüzleri, hoş sohbetleri, misafirperverlikleri için ayrıca teşekkür etmek isterim...
 
 
 
http://www.facebook.com/LaPetiteDolly
https://twitter.com/lapetitedolly
lapetite-dolly.blogspot.com
dollytosun@gmail.com
 
Toplam blog
: 48
: 574
Kayıt tarihi
: 07.09.12
 
 

Kişi iç farkındalığını tam olarak keşfetmelidir ki, ruhunu yansıtan renklere ve stile sahip olabi..