Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '12

 
Kategori
Güncel
 

MİT Müsteşarını ifadeye çağıran KCK savcısı Sarıkaya görevden alındı

MİT Müsteşarını ifadeye çağıran KCK savcısı Sarıkaya görevden alındı
 

KCK davası kapsamında Mit müsteşarı Hakan Fidan'ı ifadeye çağırarak bir kaç gündür Türkiyede gündemi belirleyen savcı Sarıkaya görevden alındı. Elbette bunun altında bir şey arayacak değiliz. Deniz Fenerinin savcıları görevden alınınca, hatta haklarında dava açılınca bir şey mi aradık altında Allah aşkına? Oda Tv davasındaysan Yargıtaya seçilirsin mi dedik? Onun da adil bir seçim olduğunu elbette biliyoruz. Bağımsız yargı 12 Eylül referandumundan beri bazılarına biraz daha bağımsız yani anlayacağınız.

Mit müsteşarı ifade vermesin diye yasayı değiştiren büyüklerimiz işi biraz daha sağlama almak istemişlerse vardır bir bildikleri. Şahıs için çıkarılan yasalara çok da yabancı değiliz biz zaten. O yüzden pek de garip gelmedi açıkçası kimseye.

Sistemle barışık kardeşlerimi merak ediyorum. Rahatsızlığınız ne durumda? Yıllarca sizin yaşadıklarınıza zulüm dedik. Ben başörtüsü özgürlüğünü savundum hep. Hala da savunmaktayım. Ve ben her türlü ortamda bu konudaki dayatmaya tepkimi ortaya koyarken, bunu zulüm diye nitelendirirken, onlar iktidarda olsa size bu zulmü reva görmezlerdi diyerek savunuyordum sizin ieolojinizi. Çünkü ben sizin vicdanınıza güvendim hep. Dünya görüşünüzü paylaşmasam da, duygularınızı hep sevdim. Etrafım sizlerle dolu çünkü. Ama siz beni yanılttınız. Biz eldeki sopayı bıraksın diye uğraşırken sistem, sopayı tutan el değişti sadece. Sizin derdiniz adalet değil miydi Allah aşkına? Bence mazlum haliniz zalim halinizden çok daha güzeldi.

Bu insanların hepsi suçlu olamaz demenizi bekliyorum, vicdanlarınızla konuşmanızı...

Aksi gelen her sedaya atılan bombayı farketmenizi...

Karşıdan alınan her kelleye alkış tutmaktan vazgeçmenizi...

Ya haksızlık varsa diye düşünmenizi...

Bu insanlar ak paksa utanmaz mısınız bundan?

Ben yıllarca sizin yerinize savaştım. Ziyanı yok, biraz da sizin yerinize utanırım...

Saygılarımla... 

 
Toplam blog
: 63
: 793
Kayıt tarihi
: 28.08.10
 
 

Spor, edebiyat ve farkında olan bir vatandaş olmak için elbette ki gündem, ilgi alanlarım. ..