Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '20

 
Kategori
Deneme
 

Mıy mıy mıy

Demek kendinden memnun değilsin.

Deniz kenarına inip bir çay içseydin iyi olurdu. Su ve çay ve o dinginlik seni sana geri verirdi. Kendini geri almak istiyorsan, kazanmak, iyi çay içeceksin ve iyi ve akıllı dostların olacak, bir alt kademede arkadaşların. Hayatı paylaşmak şart!

Memnun olmamak ne demek, yaşıyorsun ya!

İçindeyken başka, dışındayken bambaşka bir dünya, benim yaşadığım dünya diye sızlanmışsın. E, hepimiz için aynı şey geçerli, ne umuyordun ki! Buldun işte, önünde ye, ne yağını tuzunu abartıyorsun, ye işte ye, doy, aç kalıp da ne yapacaksın!

Başaramama sancısı....

Yerini bilirsen sorun yok. Çok basit; sabah kalkacaksın, sporunu yapacaksın, kahvaltını edip işine gideceksin, işini yapacaksın, bir iki dedikodu ; iş çıkışı bir bira içip evine döneceksin, yemeğini yedikten sonra bir film seyredip yatacaksın. Bunları yapabilirsin değil mi, başarırsın!

Sen beni anlamıyorsun, ben seni HİÇ anlamıyorum; kocaman bir BOŞLUK!

Hoşluk olsun diye ŞEY etmiştim aslında, ama neyse, senin iş zor, bak bu net gerçek. Sen ölmüşsün de....Fazla ileri gitmek de istemiyorum lakin....Mıy mıy birisin, mıy mıy; sen bu hayattan ne olursa olsun, ı ıh zevk alamazsın. Sen çoktan yıkılmışsın!

Sen şimdi dost mu oluyorsun yoksa arkadaş mı, olmadı.....

Olmaz, evet, kesinlikle bu hayat seninle olmaz, bırak seni gitsin, sahi; bırak bir görelim, belki o zaman kurtulursun kendinden.

Dene. Denerim.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..